شايد اهدافتون برای ادامه تحصیل دیگه براتون انگیزاننده نیستند.شاید حواستون به جوانب دیگه ی زندگی متوجه باشه.شاید هم مدتی زیاد تو مطالعه به خودتون فشار آوردید و نیاز به یک استراحت فکری دارید.من وقتایی که دچار این مشکلات می شم مطالعه ام هم از نظر کیفی و هم کمی تحت تاثیر قرار می گیره. خودتون با توجه به روحیات و شرایط بهتر می تونید ریشه یابی کنید








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)