دوستان نميخواين كمكم كنين؟
ميخوام از نظراتتون مطلع بشم و از راهنمايي ها يا تجاربتون كمك بگيرم. خواهش ميكنم من رو بي نصيب نگذاريد.
تشکرشده 476 در 164 پست
دوستان نميخواين كمكم كنين؟
ميخوام از نظراتتون مطلع بشم و از راهنمايي ها يا تجاربتون كمك بگيرم. خواهش ميكنم من رو بي نصيب نگذاريد.
شکست برای کسانی است که از اتفاقات درس نمیگیرند؛
انسان یا پیروز میشود یا تجربه کسب میکند؛
انسان عاقل هیچ گاه شکست نمیخورد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)