به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط bird.1 نمایش پست ها
    شما راستگو پیداکن. من همینجا اسلام مییارم

    اسلام بياريد چون من خيليارو سراغ دارم.نمونش برادرم وپسر عمم

    [/quote]
    اینایی که گفتید قبول نی اینا از تعصب هست....

    مدرک بهتر بیارید بهتر تر اسلام بیارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 06 فروردین 92)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ نمایش پست ها

    سلام دوست عزیز

    از نظر من که خودم سیگار میکشم. اصلا قبول ندارم بحث کلاس رو .

    سیگار مسکن کاذب هست زود گذره . یه جورای با کشیدن سیگار آرامش را احساس میکنند .

    وابستگی شدیدی ایجاد میکند اراده فولادی میخواد وشرایط خانه باید محیا بیشه تا بشه ترک کرد .

    برای سنین زیره 20 سال با کشیدن سیگار احساس بزرگی مرد بودن میکنند که کاملا اشتباهه بزرگی و مرد بودن با سیگار به وجود نمیاد .

    درسته ترک کردن سیگار از مواد های مخدر مشکلتره چون محدودیت نداره همه جا هر مکانی میشه استفاده کرد با کمترین هذینه .

    سیگاری با دیدن کسی که سیگار روشن میکند هوس سیگار میکند یا حتی از فاصله دور بوی سیگار رو حس کند .

    نمیشه گفت که چرا آقایون سیگار میکشند . هر کسی برای خود دلیلی دارد .

    یکی از رو عادت

    دیگری وابستگی

    تکرار هر کاری اعتیاد میاره فرقی نداره چه سیگار باشه چه غیبت پشت سر کسی .

    موادی که سیگار داخلش داره انسان رو بخودش وابسته میکنه . منی که سیگاری با قطران 4و نیکوتین 3 میکشم

    اگر این فورمول کمترباشه باید تعداد سیگارهامو بالاتر ببرم. اگر هم این فرومول بیشتر باشه یک عدد سیگار تا مدتی جایگزین چند عدد سیگار معمولم میشه

    بعداز مدتی هم که بدنم عادت کرد دوباره مصرف بالاتر میره.

    سیگاریها .
    ناراحت=سیگار
    خوشحال =سیگار
    عصبانی= سیگار
    خواب = سیگار
    بیدارشدن =سیگار
    بعداز غذا =سیگار
    بعداز چای =سیگار
    در همه موارد بقول خودشون سیگار میطلبه
    .
    بي نهايت سپاسگذارم.خوشحالم شما كه سيگاري هستيد نظر داديد.به نظر من با اين بحث خيليا رو ميتونيم نجات بديم.من كه خيلي اميدوارم.دوست دارم همه دوستان نظراتشونو بگن.

    - - - Updated - - -


    اینایی که گفتید قبول نی اینا از تعصب هست....

    مدرک بهتر بیارید بهتر تر اسلام بیارم[/QUOTE]

    برادر من بهترين كسي هست كه ميتونم مثال بزنم چون باهاش زندگي كردم.وگذشته وآيندشو از نزديك ديدم.اون هميشه راست ميگه الان ازدواج كرده وهمسرش خيلي ازش راضيه چون هميشه راستشو ميگه وكاري نميكنه كه مجبور بشه به خاطرش دروغ بگه.اون تمام انرژيشو صرف كارهاي درست ميكنه.با خانواده واطرافيان رفتار خوبي داره وهمه به خاطر اخلاق خوبش جذبش ميشن.هميشه حدومرزشو با جنس مخالف رعايت ميكنه.خانومشو در انتخاب حجاب آزاد گذاشته اما خانومش هم حدو مرزهارو رعايت ميكنه.به قول همه دوستو آشنا وغريبه به خاطر قلب مهربونش وانسانيتش خدا از فرش به عرش رسوندش.الان 30سالشه اما به خاطر همه خوبيهاش خداكمكش كرده ومدير وصاحب يك شهر بازي بزرگ شده.

  4. کاربر روبرو از پست مفید roze sepid تشکرکرده است .

    پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چي كاركنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط hany در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 17:45
  2. به من بگید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط homa_59_25 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 87, 14:15
  3. جاذبه ای ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط RAHELE در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 مهر 87, 22:56
  4. حسين حسين ... مشق نام لیلی می کنم.. خاطر خود را تسلي مي كنم
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 مهر 86, 09:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.