تشکرشده 48 در 35 پست
roze sepid (سه شنبه 06 فروردین 92)
تشکرشده 911 در 430 پست
بي نهايت سپاسگذارم.خوشحالم شما كه سيگاري هستيد نظر داديد.به نظر من با اين بحث خيليا رو ميتونيم نجات بديم.من كه خيلي اميدوارم.دوست دارم همه دوستان نظراتشونو بگن.
- - - Updated - - -
اینایی که گفتید قبول نی اینا از تعصب هست....
مدرک بهتر بیارید بهتر تر اسلام بیارم[/QUOTE]
برادر من بهترين كسي هست كه ميتونم مثال بزنم چون باهاش زندگي كردم.وگذشته وآيندشو از نزديك ديدم.اون هميشه راست ميگه الان ازدواج كرده وهمسرش خيلي ازش راضيه چون هميشه راستشو ميگه وكاري نميكنه كه مجبور بشه به خاطرش دروغ بگه.اون تمام انرژيشو صرف كارهاي درست ميكنه.با خانواده واطرافيان رفتار خوبي داره وهمه به خاطر اخلاق خوبش جذبش ميشن.هميشه حدومرزشو با جنس مخالف رعايت ميكنه.خانومشو در انتخاب حجاب آزاد گذاشته اما خانومش هم حدو مرزهارو رعايت ميكنه.به قول همه دوستو آشنا وغريبه به خاطر قلب مهربونش وانسانيتش خدا از فرش به عرش رسوندش.الان 30سالشه اما به خاطر همه خوبيهاش خداكمكش كرده ومدير وصاحب يك شهر بازي بزرگ شده.
پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)