سلام خانومی
خوش امدی به همدردی
قلش یک سوال ازت دارم...ایا واقعا میخواهی زندگیت رو حفظ کنی یا نه؟
اگر جوابت مثبته ادامه پستم رو بخون:
هر زندگی مشکلات خاص خودش رو داره.شما اگر امروز جدا بشی و هزار بدبختی بکشی و دو سال زندگیت توی راهروهی دادگاه تلف بشه..در نهایت چی میشه؟
جدا میشی و با یک ادم دیگه با یکسیری خصوصیات اخلاقی خوب و بد از نوع و جنس دیگه ازدواج میکنی.
فکر نکن جدا بشی همه چیز تموم میشه.هر انسانی خوبیها و بدیهای خودش رو داره.
اگر زندگیت رو دوست داری فکر طلاق رو از ذهنت کاملاااااااااااا بنداز بیرون.همین تفکر طلاق نمیذاره شما زندگی کنی و درست تصمیم بگیری.
تو فکر کردی فقط همسر شماست که میگه ارزش خانواده ام از تو بیشتره ؟!
نه عزیزم...این حرف اکثر اقایونه.
همونطور که دوستان گفتن موقع عصبانیت همسرت به هیچ عنوان جوابش رو نده.همین باعث میشه همسرت روت دست بلند کنه.پس این کار رو نکن.
برای خوب شدن اوضاع باید خودت تغییر کنی.چون ما با همسرت رو به رو نیستیم .با شما رو به رو ایم و شما میتونی با یکسری تغییرات مشکلت رو حل کنی.
کار نادرست دیگه ای هم که شما کردی اینه که مدام از طلاق میگی و همین باعث میشه همسرت از زندگی سرد بشه.و همین سرد شدن اونو بیشتر به سمت و سوی خانوادش میکشونه.چرا که هر لحظه فکر میکنه امکان از دست رفتن زندگیش با شما زیاده و باید خانواده اش رو برای روزهای بعد از طلاقش نگه داره
پس خانومی
خودت کبریت به زندگیت نزن.
شما کسی نیستی که بتونی یک روز دوری از همسرت رو تحمل کنی.چون میگی عاشقشی.
به علاوه حتما همسرت امتیازهای خوبی داره که تو دوستش داری.چرا بیشتر روی اونا تمرکز نمیکنی تا روی نکات منفیش؟
پس اولین کار : سکوت در موقع دعوا و درگیری.حتی اگر بدترین فحش دنیا رو داد فقط سکوت میکنی توی دلت صلوات میفرستی.
نکته دیگه اینکه
مرد اگر همه چیش مهیا باشه:مثل غذاش..ارامش روحیش...روابط زناشوییش و ...خیلی خیلی کمتر به سمت خانوادش میره
همسر شما یک چیزی کم داره که اونو داره در خانوادش به دست میاره
خودت بهتر میدونی.
دومین کار: اینه که خودت رو به این رفتار همسرت تا میتونی بی تفادوت نشون بدی./هرچقدر شما کمتر حساسیت نشون بدی همسرت از انجام این کار فاصله میگیره
زمان میبره
ولی اگر همسرت و زندگیت رو دوست داری باید تلاش کنی و صبور باشی
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)