به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 58 از 60 نخستنخست ... 818283848495051525354555657585960 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 571 تا 580 , از مجموع 596
  1. #571
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام

    فكور جونم، چه خوب كه اومدي از خودت خبر دادي، داشتم نگرانت مي شدم


    آي آدم ها، يك نفر اينجا دارد از سرعت پايين اينترنت مي دهد جان


    دوستاي گلم، شما كه از اقصي نقاط اين سرزمين پرگهر به اينترنت اتصال داريد، شما را هم چنين مشكليست؟

    كاربران محترم جي ميل و گوگل، من كه گلوله شدم، منگوله شدم از بس نشستم تا يه پيج رو باز كنم.

    يه ايميل رو به سختي ميشه خوند، آخه خــــــــــــــــــــدايا چرا؟ چرا تو اين روزاي آخر سال؟ خدايا من تو اين يه ماه تعطيلي چيكار كنم؟

  2. 8 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (جمعه 25 اسفند 91), فکور (پنجشنبه 24 اسفند 91), پدربزرگ (پنجشنبه 24 اسفند 91), پرنده غريب (پنجشنبه 24 اسفند 91), ویدا@ (پنجشنبه 24 اسفند 91), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 فروردین 92), راحیل خانوم (جمعه 25 اسفند 91), صاعد (چهارشنبه 30 اسفند 91)

  3. #572
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    شماها كه جواب سوال منو ندادين كه ببينم همدرد دارم يا نه!!!

    به دليل همين تحريم ها و درك نشدن ها و جوانان ايراني ابتكار به خرج داده و بدين گونه سزعت اينترنت را افزايش دادند:

    راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت:
    .
    .
    .
    کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه ...
    بعد یهو ولش کنین!اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید


    تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه ,بترکه کف اتاقتون اینترنتی شه


  4. 8 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    taraneh89 (جمعه 25 اسفند 91), پدربزرگ (جمعه 25 اسفند 91), پرنده غريب (یکشنبه 27 اسفند 91), مسافر زمان (جمعه 25 اسفند 91), آویژه (جمعه 25 اسفند 91), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 فروردین 92), راحیل خانوم (جمعه 25 اسفند 91), صاعد (چهارشنبه 30 اسفند 91)

  5. #573
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خداحافظ دنیای مجازی تو این مدت خیلی‌ چیز‌ها از شما یاد گرفتم... اما دیگه کافیه باید برم. اگه خوبی‌ بدی دیدید ببخشید دیگه... خداحافظ همگی‌... یه شام بخورم میام زودی: D

    میدونی روس ها به سیب زمینی چی میگن؟ میگن سیب زمینی البته به زبونه خودشون ولی مطمئنم ترجمه ش همین میشه!:D

    به یارو میگن فامیلی دکترت چیه؟
    میگه: ترابی
    میگن اسمش چیه؟
    میگه: فیزیو!

    خدا مرد را آفرید و به زنها قول داد میتوان مرد ایده آل را در هر گوشه زمین پیدا کرد و زمین را گرد آفرید تا گوشه نداشته باشد.

    یادش بخیر قدیما رو عیدی فک و فامیل حساب باز میکردیم؛ امسال خیلی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن...
    دیگه خیلی بهشون زور بیاد یه چکم میزنن تو گوشمون که چرا اومدی خونمون تو این گرونی؟؟؟

    ادم های با حال دو دسته ان:
    اون هایی که با من دوستن
    اون هایی که من رو میشناسن


    خوش تیپ ترین دوست شما کیست؟
    الف. من
    ب. گزینه ی الف
    ج. گزینه الف و ب
    د. همه موارد


    سیلندر
    سوپاپ
    سلونوئید
    سیکل استرلینگ
    سنسور
    سوپر شارژ
    سرسیلندر
    اینم از هفت سین بچه های بامعرفت مکانیک..
    عیدتون مبارک!!

    یکی از بدترین ضدحالا تو عید دیدنی اینه که فراموش کنن واست شیرینی و میوه بیارن. لامصب بد دردیه

    بیچاره بچه های ماچون نه میتونن تو کامپیوتر فایل مخفی کنن. نه میتونن یواشکی اس ام اس بدن. نه میتونن سر روابط و کاراشون مارو بپیچونن..... خلاصه از هر جهت حساب کنید پوستشون کنده س چون خودمون آخرشیم!! مخصوصا من.

    سلام داداش یه جا گیرکردم برام شارژبفرست. جبران میکنم (بعد از اینکه براتون فرستاد، شما براش این رو بفرستید) پیشاپیش عیدت مبارک بابت عیدی که بهم دادی ممنون این بلا سرمنم اومده بود توامتحان کن بازم تشکر.







  6. 8 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 30 اسفند 91), rozaneh (شنبه 03 فروردین 92), پدربزرگ (چهارشنبه 30 اسفند 91), میشل (پنجشنبه 01 فروردین 92), مسافر زمان (جمعه 02 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 فروردین 92), راحیل خانوم (یکشنبه 04 فروردین 92), صبا_2009 (پنجشنبه 01 فروردین 92)

  7. #574
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    کسی اینجا هست؟

    من خیلی میترسم!

    خواب میدیدم، نه کابوس بود

    یه عالم دست داشت روی بدنم کشیده میشد! توی خوابم هوا خیییلی تاریک بود! من از تاریکی وحشت دارم!

    دستها خیلی حقیقی بودن! طوریکه چند ثانیه بعد از بیدار شدنم هم حسشون میکردم!

    وقتی بیدار شدم اولش یه چیزی مثل تشنج گرفته بودم! بعد تلاش کردم خوابم نبره که دوباره تکرار نشه.

    تو اون چند دقیقه ای که داشتم تلاش میکردم، صدای چندتا مرد رو میشنیدم که تو کوچه داشتن حرف میزدن.

    یه چند دقیقه ای که به حرفاشون گوش کردم، فکر کردم چقدر عجیبه این وقت شب اینا دارن تو کوچه حرف میزنن! بعد باز بیشتر ترسیدم! اومدم لامپ رو روشن کردم، که بیام اینجا پست ها رو بخونم از اون حال و هوا خارج بشم. اما از وقتی لامپ رو روشن کردم دیگه هیچ صدایی از کوچه نمیاد!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    من اون موقع بیدار بودم، واقعا بیدار بودم!

    دیشب هم خواب میدیدم برادرم نمیتونه ببینه! باز با رعشه از خواب پریدم!

    خواب هام تاریک شدن، یا برق قطع میشه، یا یه چیز دیگه! فکر کنم دارم کور میشم!

    شاید نباید پست کنم، اما نمی دونم، دلم میخواد یه ارتباطی با دنیای خارج برقرار کنم

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  8. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    omid65 (شنبه 03 فروردین 92), rozaneh (شنبه 03 فروردین 92), پدربزرگ (شنبه 03 فروردین 92), باران بهاری11 (شنبه 03 فروردین 92), صاعد (یکشنبه 04 فروردین 92)

  9. #575
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام
    اونوقت صبح اون آدمها تو کوچه چیکار میکردن؟
    سعی کن شبا قبل از خواب یه آیه الکرسی بخونی بعد بخوابی
    شاد باشی
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  10. 3 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (شنبه 03 فروردین 92), میشل (شنبه 03 فروردین 92), باران بهاری11 (دوشنبه 05 فروردین 92)

  11. #576
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میـشل نمایش پست ها
    کسی اینجا هست؟

    من خیلی میترسم!

    خواب میدیدم، نه کابوس بود

    یه عالم دست داشت روی بدنم کشیده میشد! توی خوابم هوا خیییلی تاریک بود! من از تاریکی وحشت دارم!

    دستها خیلی حقیقی بودن! طوریکه چند ثانیه بعد از بیدار شدنم هم حسشون میکردم!

    وقتی بیدار شدم اولش یه چیزی مثل تشنج گرفته بودم! بعد تلاش کردم خوابم نبره که دوباره تکرار نشه.

    تو اون چند دقیقه ای که داشتم تلاش میکردم، صدای چندتا مرد رو میشنیدم که تو کوچه داشتن حرف میزدن.

    یه چند دقیقه ای که به حرفاشون گوش کردم، فکر کردم چقدر عجیبه این وقت شب اینا دارن تو کوچه حرف میزنن! بعد باز بیشتر ترسیدم! اومدم لامپ رو روشن کردم، که بیام اینجا پست ها رو بخونم از اون حال و هوا خارج بشم. اما از وقتی لامپ رو روشن کردم دیگه هیچ صدایی از کوچه نمیاد!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    من اون موقع بیدار بودم، واقعا بیدار بودم!

    دیشب هم خواب میدیدم برادرم نمیتونه ببینه! باز با رعشه از خواب پریدم!

    خواب هام تاریک شدن، یا برق قطع میشه، یا یه چیز دیگه! فکر کنم دارم کور میشم!

    شاید نباید پست کنم، اما نمی دونم، دلم میخواد یه ارتباطی با دنیای خارج برقرار کنم
    دیدن این نوع خواب ها چیز عجیب و غیر عادی نیست، همه ما انسان ها در حالت عادی هر شب خواب های ناراحت کننده می بینیم ولی با این تفاوت که وقتی بیدار میشیم چیزی یادمون نمیاد، مشکل زمانی پیش میاد که ما خواب عادی نداریم، یعنی در مرحله ای از خواب (Rapid Eye Movement) که ما رویا می بینیم، خوابمون به اندازه ای سنگین نیست که بتونیم این همه احساسات رو به درستی پردازش کنیم و خیلی مواقع این باعث میشه بطور نسبی بیدار بشیم، و احساس هایی که در خوابمون در اون شرایط بد داشتیم رو در بیداری تجربه کنیم که بسیار ناراحت کننده و حتی بعضی مواقع وحشتناک هست (مواردی بوده که شخص خواب می دیده دارند عضوی از بدنش رو قطع می کردند و بعد وارد این حالت شده، و در بیداری تقریبا تمام این درد رو تجربه کرده).

    اما راه حل اینه که سعی کنی آرامش خودت رو بیشتر کنی، از راه خوندن آیه ها یا دعاهایی که بهت آرامش میدن، تغذیه مناسب و سبک در شب، نخوردن چای و قهوه در شش ساعت قبل از خواب، خوردن آب کافی در طول روز و همینطور یک یا دو لیوان قبل از خواب، کم کردن موارد استرس زا در طول روز، داشتن برنامه مناسب و منظم خواب (حداقل 6 و حداکثر 8 ساعت) و فعالیت مناسب بدنی و ورزش. هر کدوم از اینها که الان منظم نیست رو منظم کن و این مسئله بهبود چشمگیر پیدا می کنه.

    موقع پدید اومدن چنین مشکلی هم سعی نکن دوباره سریعا بخوابی، بیدار شو و مشغول به کاری باش برای حداقل نیم ساعت.
    زندگی خوب یک شکل ثابت ندارد، بلکه یک فرآیند است. یک جهت است، نه یک مقصد.

    کارل راجرز

  12. 3 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92), میشل (یکشنبه 04 فروردین 92), باران بهاری11 (دوشنبه 05 فروردین 92)

  13. #577
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام
    اینجا باغ خودمونه؟؟؟
    تاپیک حال و احوال شده واسه تبریک عید،باغمونم که شده تاپیک مشاوره!
    یادش بخیر یه محمد ابراهیمی داشتیم،یعنی داریم هنوزا،خدا حفظش کنه
    ;)، تا یه مناسبت پیش میومد سریع تاپیک میزد واسش،آقای ابراهیمی محترم کجایی؟واقعا جات خالیه، البته جای همه قدیمی ها خالیه،حسش نیست اسم ببرم

    دوست جووونی های جدید این تن بمیره(البته دور از جونم!) بذارید جو باغ همدردی شاد باشه،همه جا که دیگه واسه مشاوره دادن نیست آخه
    هرچند شما تقصیری ندارید،بعد از اینکه تالار رفت رو هوا و این تریپی برگشت هنوز مثل سابق نشده

    حالمان گرفته بود،گرفتیده تر شد

    چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
    "هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
    دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟

  14. 8 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (چهارشنبه 07 فروردین 92), reihane_b (چهارشنبه 07 فروردین 92), taraneh89 (دوشنبه 05 فروردین 92), پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92), میشل (دوشنبه 05 فروردین 92), باران بهاری11 (دوشنبه 05 فروردین 92), صاعد (دوشنبه 05 فروردین 92), صبا_2009 (دوشنبه 05 فروردین 92)

  15. #578
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    راحیل عزیز.

    معذرت میخوام که اینجا نوشتم. (از همه دوستان عذرخواهی میکنم که باعث شدم جو باغتون غمگین بشه)

    اون شب خیلی ترسیده بودم، نیاز داشتم یه ارتباطی با دنیای خارج برقرار کنم. تاپیک حال و احوال پر از تبریک عید بود، دیدم قشنگ نیست اونجا بنویسم، ذهنم هم خیلی یاری نمیکرد که جای مناسبش کجاست.

    شی نِید هم به من لطف داشتن و راهنماییم کردن. (شی نِید عزیزم من همیشه آرزو داشتم یه دوست روانشناس داشته باشم، خیلی خیلی ممنونم که حواست بهم بود)

    باز هم از همه عذرخواهی میکنم. و از مدیریت سایت خواهش می کنم در صورتیکه براشون مقدوره پست های من رو پاک کنن که شادی دوستان مخدوش نشه.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  16. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Sinéad (دوشنبه 05 فروردین 92), پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92), باران بهاری11 (دوشنبه 05 فروردین 92), صاعد (دوشنبه 05 فروردین 92)

  17. #579
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array
    میشل جان حالا شما انقد شرمنده نشو صرفا جهت اطلاع! بود،وگرنه باغ مال همه اس
    مدیران تالار به وقتش همچین پستاتو پاک یا شوت بکنن که کیف کنی :D
    چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
    "هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
    دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟

  18. 4 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 07 فروردین 92), taraneh89 (دوشنبه 05 فروردین 92), پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92), باران بهاری11 (دوشنبه 05 فروردین 92)

  19. #580
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام راحیل خانم
    خب بزرگترا که نباشن همین میشه دیگه!یکی نیست بگه جای تبریک عید کجاست؟!!!!!!!;)رو سفره هفت سین؟!!!!:confused:خب توتالار حال واحواله دیگه...
    واقعا جای چندنفری از دوستاتون خالیه،تاپیک بعضیاشون رو خوندم چقدر دوست دارم باز اینجا ببینمشون...

  20. 4 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    taraneh89 (چهارشنبه 07 فروردین 92), پدربزرگ (چهارشنبه 07 فروردین 92), راحیل خانوم (چهارشنبه 07 فروردین 92), صاعد (چهارشنبه 07 فروردین 92)


 
صفحه 58 از 60 نخستنخست ... 818283848495051525354555657585960 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.