سلام
اینجا باغ خودمونه؟؟؟
تاپیک حال و احوال شده واسه تبریک عید،باغمونم که شده تاپیک مشاوره!
یادش بخیر یه محمد ابراهیمی داشتیم،یعنی داریم هنوزا،خدا حفظش کنه ;)، تا یه مناسبت پیش میومد سریع تاپیک میزد واسش،آقای ابراهیمی محترم کجایی؟واقعا جات خالیه، البته جای همه قدیمی ها خالیه،حسش نیست اسم ببرم
دوست جووونی های جدید این تن بمیره(البته دور از جونم!) بذارید جو باغ همدردی شاد باشه،همه جا که دیگه واسه مشاوره دادن نیست آخه
هرچند شما تقصیری ندارید،بعد از اینکه تالار رفت رو هوا و این تریپی برگشت هنوز مثل سابق نشده
حالمان گرفته بود،گرفتیده تر شد
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)