دوستان عزیز

از ارسال پست در تاپیکهایی که از اخیرن ارسال در اونها بیش از دو هفته میگذره خودداری کنید.

ضمن اینکه فقط و فقط با فونت فارسی پست ارسال کنید.

ممنون