منم زیاد شنیدم و ختی بعضیا مستند حدیثیشو هم بیان میکنن اما واقعا اینطور نیست. جاری من چشاش سبزه همه بهم میگفتن از چشم سبزها باید حذر کردو فلانن و بهمانن اما خداییش دختر با عاطفه و با شخصیتیه.اگه عیبی هم داشته باشه مورد خاصی نیست چون هیچکس کامل نیست. اما شخصا از روی طرز نگاه کردن بعضی از افراد از نیتشون باخبر میشم آخه میگن چشم دریچه قلبه. شاید اون فامیلتون ازین طریق نظری داده و احتمال درست بودنش زیاد(نه صد در صد) بوده. این ربطی به چشم سبز بودن و ... اینا نداره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)