تو اجتماع دروغ هست..دو رویی هست..دورنگی هست....و خیلی چیزای دیگه که تو انزوا نیست.........هر سال به این فکر میکنم که کاش من یه آدم اجتماعی بودم ..
تشکرشده 48 در 35 پست
تو اجتماع دروغ هست..دو رویی هست..دورنگی هست....و خیلی چیزای دیگه که تو انزوا نیست.........هر سال به این فکر میکنم که کاش من یه آدم اجتماعی بودم ..
roze sepid (شنبه 03 فروردین 92), میشل (شنبه 03 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)