به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 88

Hybrid View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مثلا چه لقبایی؟ میخوام بدونم تو چه فضایی بودی. اینطوری بهتر میتونم شرایطت رو تصور کنم.
    درمورد لقب باید بگم بهتون که:میدونی ولی مثلا نمیدونی!..2..
    تو فضایی که بزرگ شدم خلاصه میشه تو سو استفاده جنسی ازم هم ب دست دختر(چی جوریشو نمیشه گفت) و هم ب دست پسر.و دوران مدرسه خفت گیری و باج گیری کردن ازم که آبروم رو نبرن..باج گیری که میکردن هیچ آبروهم میبردن...همینا و مسائل دیگه باعث ترک تحصیل م شد..
    میتونم بپرسم چه توقعاتی؟ میشه برام بگیشون؟
    توقعاتم والا سر ب فلک میکشه...........
    زیاده ولی میگم..(بخونی متوجه توقعاتم میشی) تو قعاتی که از خودم دارم و از دیگرون....
    خیلی وقته احساس میکنم وجدانم درد میکنه....(این پایین توضیح میدم) اینا همش چیزایی هست که ذهنمو آزار میده..

    هی ب خودم میگم فری تو که معاف شدی وظیفه داری بره سربازی که لب مرز جلو در گیری با اشرار تیر میخوره یه کاری کنی..اما نمیدونم چیکار

    هی ب خودم میگم فری تو که تن ت سالمه وظیفه داری بره اونی که معلوله رو ویلچره یه کاری کنی اما نمیدونم چیکار

    هی ب خودم میگم فری ی روز چشماتو ببند خودتو بذار جای اونایی که نابینا هستن..ببین چجوریه دنیاشون..فری تو وظیفه داری بره اونا کاری کنی اما نمیدونم چیکار

    هی ب خودم میگم فری هر از گاهی ک میری بیرون پیرزن هایی رو میبینی که کمرشون خم شده یه بدن شکسته دارن یه چادر ب سر کاسه گرفتن جلو دستشون سکه جمع میکنن وظیف داری ی کار کنی اما نمیدونم چی کار

    هی ب خودم میگی فری وقتی میبینی هم جنست داره بد نیگاه میکنه ب جنس مخالف یا کرم میریزه بزنی تو گوشش اما نمیتونم میترسم

    هی ب خودم میگم فری وقتی میبینی یکی تو تاکسی گوشیشو ور میداره زنگ میزنه ب دوست جنس مخالفش خودشو بره طرف لوس میکنه .بگی تاکسی جای موبایل صحبت کردن نیست ولی نمیتونی بگی میترسی

    هی ب خودم میگم فری وقتی میبینی تو مترو یکی داره ارجع ب سیاست و رییس جمهور و... حرف میزنه وظیفته بهش بگی آخه تو چی کاره ای که نظر میدی! راست میگی خودتو اصلاح کن بد گیر بده ..ولی نمیتونی بگی میترسی

    آخر سرم ب خودم میگم فری آخه ب توچه تو برودنبال بدبختی های خودت..اینایی که فکرتو مشغول کرده وظیفه اونایی که هیوندا آزرای 21هزار دلاری رو میخرن 180 میلیون...
    وظیفه اونایی که موتور 5هزار دلاری رو میخرن 65میلیون .......

    یکی باید پاسخ گو فکر مخشوش من باشه! من نمیتونم ساکت بشینم!
    ب نظر شما فری از خود در گیری رنج میبره؟:(

    پ:ن موتور وماشین رو که مثال زدم حقیقت بود چون ایران تنها کشوریه تو دنیا ک خودرو و موتور و....8_تا _9 برابر قیمت جهانی ش گرون تره...یعنی کسی ک هیوندا آزرا ی 21هزار دلاری رو میخره 180 میلیون به 8 هموطنش خیانت کرده!!..به 8تا کارگر به 8تا.......

    منظور از فری یعنی خودم (فرهاد)

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط فرشته مهربان : چهارشنبه 14 فروردین 92 در ساعت 06:21

  2. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    میشل (شنبه 03 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.