با سلام به شما دوست عزیز خوش اومدی
به نظرم شما:
1- مسیر اشتباهی که خدا هم نمی پسندد عرف و عقل هم نمی پسندد طی کردیداینکه سن ازدواجتان نبوده و هر روز می رفتید پیش دختر مردم یعنی چه؟ شما میگی کاش زمان برگرده تا بگی دوستش داری یعنی باز هم اشتباه.
2- اگر قصد ازدواج داشتید خب با بزرگترتان مطرح میکردید انها از طریق درستش اقدام میکردند و مشکل عدم مهارت شما در ارتباط لطمه ای نمی زد
3-اساسا از منظر دینی چنین عدم مهارتی عیب نیست! اینکه بلد نباشی به دختر جوانی که محرم شما نیست بگویی دوستت دارم خیلی هم خوب است
4- اگر مشکل مهارتی داشتید یعنی با هیچ کس حتی رفیقتان یا پدرو مادرتان هم نمیتواند ارتباط برقرار کنید خب بسیاری از کارشناسان مجرب ،مقالات و انسانهای با تجربه هستند که تا حد زیادی این مشکلات را حل میکنند ونیازی به معجزه هم نیست
5- خود شما وقتی ان دختر از شما پرسیده چیزی میخواهی بگویی نگفتی و حتی وقتی گفته دوستت ندارد شما گفتی مهم نیست!خب انتظار داشتی دعاها و نمازهای شما معنی این کلمات رو عوض کنه؟ دوست من بهتر نیست مسولیت رفتار و گفتار خودت رو بپذیری و از خدا اینهمه شکایت نکنی که چرا معجزه نکرد
6-عملکرد متناقض دینی داشتی از یک طرف نماز شب میخوندی از یک طرف با یک دختر نامحرم ارتباط ولو در حد کلامی یا هر چی داشتی در حالی که چنین ارتباطاتی از نظر دین و مراجع تقلید حرام هست در کنارش شما نماز شب که مستحب هست میخوندی و از خدا هم طلب اجابت میکردی!
7- باز اگه همه کارهایی که از دستت بر می اومد رو اونم از راه درستش انجام دادی و دعا هم کردی و درست نشد مسائل بسیار مهمی در رابطه باحکمت به اجابت نرسیدن بسیاری از دعاها وجود داره مثلا این مورد به صلاح شما نبوده و اتفاقا همین دعاهات باعث شده بهش نرسی و گرنه یک زندگی جهنمی رو تجربه میکردی .درباره به اجابت نرسیدن دعا اگه در اینترنت یک سرچی بزنی جوابهای بسیار خوب ومتنوعی هست
خلاصه اینکه شما از اول مسیر اشتباهی را طی کردی و با عملکرد اشتباه خودت به نتیجه نرسیدی حالا حالت خراب شده اما از قوی ترین و بهترین چیزی که میتونه حالا کمکت کنه یعنی از خدای مهربون دوری میکنی.
برات از خدا آرزوی حال خوش میکنم(یعنی یه شکلک مرد دعا کننده نداریم
)
- - - Updated - - -
با سلام به شما دوست عزیز خوش اومدی
به نظرم شما:
1- مسیر اشتباهی که خدا هم نمی پسندد عرف و عقل هم نمی پسندد طی کردیداینکه سن ازدواجتان نبوده و هر روز می رفتید پیش دختر مردم یعنی چه؟ شما میگی کاش زمان برگرده تا بگی دوستش داری یعنی باز هم اشتباه.
2- اگر قصد ازدواج داشتید خب با بزرگترتان مطرح میکردید انها از طریق درستش اقدام میکردند و مشکل عدم مهارت شما در ارتباط لطمه ای نمی زد
3-اساسا از منظر دینی چنین عدم مهارتی عیب نیست! اینکه بلد نباشی به دختر جوانی که محرم شما نیست بگویی دوستت دارم خیلی هم خوب است
4- اگر مشکل مهارتی داشتید یعنی با هیچ کس حتی رفیقتان یا پدرو مادرتان هم نمیتواند ارتباط برقرار کنید خب بسیاری از کارشناسان مجرب ،مقالات و انسانهای با تجربه هستند که تا حد زیادی این مشکلات را حل میکنند ونیازی به معجزه هم نیست
5- خود شما وقتی ان دختر از شما پرسیده چیزی میخواهی بگویی نگفتی و حتی وقتی گفته دوستت ندارد شما گفتی مهم نیست!خب انتظار داشتی دعاها و نمازهای شما معنی این کلمات رو عوض کنه؟ دوست من بهتر نیست مسولیت رفتار و گفتار خودت رو بپذیری و از خدا اینهمه شکایت نکنی که چرا معجزه نکرد
6-عملکرد متناقض دینی داشتی از یک طرف نماز شب میخوندی از یک طرف با یک دختر نامحرم ارتباط ولو در حد کلامی یا هر چی داشتی در حالی که چنین ارتباطاتی از نظر دین و مراجع تقلید حرام هست در کنارش شما نماز شب که مستحب هست میخوندی و از خدا هم طلب اجابت میکردی!
7- باز اگه همه کارهایی که از دستت بر می اومد رو اونم از راه درستش انجام دادی و دعا هم کردی و درست نشد مسائل بسیار مهمی در رابطه باحکمت به اجابت نرسیدن بسیاری از دعاها وجود داره مثلا این مورد به صلاح شما نبوده و اتفاقا همین دعاهات باعث شده بهش نرسی و گرنه یک زندگی جهنمی رو تجربه میکردی .درباره به اجابت نرسیدن دعا اگه در اینترنت یک سرچی بزنی جوابهای بسیار خوب ومتنوعی هست
خلاصه اینکه شما از اول مسیر اشتباهی را طی کردی و با عملکرد اشتباه خودت به نتیجه نرسیدی حالا حالت خراب شده اما از قوی ترین و بهترین چیزی که میتونه حالا کمکت کنه یعنی از خدای مهربون دوری میکنی.
برات از خدا آرزوی حال خوش میکنم(یعنی یه شکلک مرد دعا کننده نداریم
)








اینکه سن ازدواجتان نبوده و هر روز می رفتید پیش دختر مردم یعنی چه؟ شما میگی کاش زمان برگرده تا بگی دوستش داری یعنی باز هم اشتباه.
(یعنی یه شکلک مرد دعا کننده نداریم
)

علاقه مندی ها (Bookmarks)