به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 02 [ 06:11]
    تاریخ عضویت
    1390-8-21
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,539
    سطح
    62
    Points: 8,539, Level: 62
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 211
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,282

    تشکرشده 89 در 30 پست

    حالت من
    Khabalod
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام به شما دوست عزیز خوش اومدی
    به نظرم شما:
    1- مسیر اشتباهی که خدا هم نمی پسندد عرف و عقل هم نمی پسندد طی کردید اینکه سن ازدواجتان نبوده و هر روز می رفتید پیش دختر مردم یعنی چه؟ شما میگی کاش زمان برگرده تا بگی دوستش داری یعنی باز هم اشتباه.

    2- اگر قصد ازدواج داشتید خب با بزرگترتان مطرح میکردید انها از طریق درستش اقدام میکردند و مشکل عدم مهارت شما در ارتباط لطمه ای نمی زد

    3-اساسا از منظر دینی چنین عدم مهارتی عیب نیست! اینکه بلد نباشی به دختر جوانی که محرم شما نیست بگویی دوستت دارم خیلی هم خوب است

    4- اگر مشکل مهارتی داشتید یعنی با هیچ کس حتی رفیقتان یا پدرو مادرتان هم نمیتواند ارتباط برقرار کنید خب بسیاری از کارشناسان مجرب ،مقالات و انسانهای با تجربه هستند که تا حد زیادی این مشکلات را حل میکنند ونیازی به معجزه هم نیست

    5- خود شما وقتی ان دختر از شما پرسیده چیزی میخواهی بگویی نگفتی و حتی وقتی گفته دوستت ندارد شما گفتی مهم نیست!خب انتظار داشتی دعاها و نمازهای شما معنی این کلمات رو عوض کنه؟ دوست من بهتر نیست مسولیت رفتار و گفتار خودت رو بپذیری و از خدا اینهمه شکایت نکنی که چرا معجزه نکرد

    6-عملکرد متناقض دینی داشتی از یک طرف نماز شب میخوندی از یک طرف با یک دختر نامحرم ارتباط ولو در حد کلامی یا هر چی داشتی در حالی که چنین ارتباطاتی از نظر دین و مراجع تقلید حرام هست در کنارش شما نماز شب که مستحب هست میخوندی و از خدا هم طلب اجابت میکردی!
    7- باز اگه همه کارهایی که از دستت بر می اومد رو اونم از راه درستش انجام دادی و دعا هم کردی و درست نشد مسائل بسیار مهمی در رابطه باحکمت به اجابت نرسیدن بسیاری از دعاها وجود داره مثلا این مورد به صلاح شما نبوده و اتفاقا همین دعاهات باعث شده بهش نرسی و گرنه یک زندگی جهنمی رو تجربه میکردی .درباره به اجابت نرسیدن دعا اگه در اینترنت یک سرچی بزنی جوابهای بسیار خوب ومتنوعی هست
    خلاصه اینکه شما از اول مسیر اشتباهی را طی کردی و با عملکرد اشتباه خودت به نتیجه نرسیدی حالا حالت خراب شده اما از قوی ترین و بهترین چیزی که میتونه حالا کمکت کنه یعنی از خدای مهربون دوری میکنی.

    برات از خدا آرزوی حال خوش میکنم(یعنی یه شکلک مرد دعا کننده نداریم)

    - - - Updated - - -

    با سلام به شما دوست عزیز خوش اومدی
    به نظرم شما:
    1- مسیر اشتباهی که خدا هم نمی پسندد عرف و عقل هم نمی پسندد طی کردید اینکه سن ازدواجتان نبوده و هر روز می رفتید پیش دختر مردم یعنی چه؟ شما میگی کاش زمان برگرده تا بگی دوستش داری یعنی باز هم اشتباه.

    2- اگر قصد ازدواج داشتید خب با بزرگترتان مطرح میکردید انها از طریق درستش اقدام میکردند و مشکل عدم مهارت شما در ارتباط لطمه ای نمی زد

    3-اساسا از منظر دینی چنین عدم مهارتی عیب نیست! اینکه بلد نباشی به دختر جوانی که محرم شما نیست بگویی دوستت دارم خیلی هم خوب است

    4- اگر مشکل مهارتی داشتید یعنی با هیچ کس حتی رفیقتان یا پدرو مادرتان هم نمیتواند ارتباط برقرار کنید خب بسیاری از کارشناسان مجرب ،مقالات و انسانهای با تجربه هستند که تا حد زیادی این مشکلات را حل میکنند ونیازی به معجزه هم نیست

    5- خود شما وقتی ان دختر از شما پرسیده چیزی میخواهی بگویی نگفتی و حتی وقتی گفته دوستت ندارد شما گفتی مهم نیست!خب انتظار داشتی دعاها و نمازهای شما معنی این کلمات رو عوض کنه؟ دوست من بهتر نیست مسولیت رفتار و گفتار خودت رو بپذیری و از خدا اینهمه شکایت نکنی که چرا معجزه نکرد

    6-عملکرد متناقض دینی داشتی از یک طرف نماز شب میخوندی از یک طرف با یک دختر نامحرم ارتباط ولو در حد کلامی یا هر چی داشتی در حالی که چنین ارتباطاتی از نظر دین و مراجع تقلید حرام هست در کنارش شما نماز شب که مستحب هست میخوندی و از خدا هم طلب اجابت میکردی!
    7- باز اگه همه کارهایی که از دستت بر می اومد رو اونم از راه درستش انجام دادی و دعا هم کردی و درست نشد مسائل بسیار مهمی در رابطه باحکمت به اجابت نرسیدن بسیاری از دعاها وجود داره مثلا این مورد به صلاح شما نبوده و اتفاقا همین دعاهات باعث شده بهش نرسی و گرنه یک زندگی جهنمی رو تجربه میکردی .درباره به اجابت نرسیدن دعا اگه در اینترنت یک سرچی بزنی جوابهای بسیار خوب ومتنوعی هست
    خلاصه اینکه شما از اول مسیر اشتباهی را طی کردی و با عملکرد اشتباه خودت به نتیجه نرسیدی حالا حالت خراب شده اما از قوی ترین و بهترین چیزی که میتونه حالا کمکت کنه یعنی از خدای مهربون دوری میکنی.

    برات از خدا آرزوی حال خوش میکنم(یعنی یه شکلک مرد دعا کننده نداریم)

  2. 3 کاربر از پست مفید mohammad6599 تشکرکرده اند .

    Maximilianos (شنبه 03 فروردین 92), فرهنگ 27 (جمعه 02 فروردین 92), کامران (جمعه 02 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.