حالا موندم چيكار كنم خيلي دوسش دارم اصلا نميخوام از دستش بدم ولي احساس ميكنم مغرورانه رفتار ميكنه از رو لج.ميدونست چند تا دوستي مختصر داشتم ..بهش گفتم اگه مثل خيليا بهت دروغ ميگفتم كه دوستي نداشتم خوب بود؟؟؟ يا اينكه همين اول صادقانه گفتم داشتم اما ديگه ندارم از زماني كه عاشقت شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفت دروغ ميگفتي...حرف منطقي رو داره بالج و لجبازي ردش ميكنه...
فكر كنم خواهرمو ميخواست رد كنه تا مشكلش رو بگه ولي نشد....ميخوام برم خواستگاري تا وقتي ميرم به اتاق واسه حرف زدن بگم كه ديگه راحتي ابجيمم نيست حرف بزن ولي اومدم از شما راهنمايي بخوام در جوابش چي بگم كه قانع شه؟؟؟؟؟
نظر دوستان به عنوان تجربه خيلي محترمه در كنار دوستان از كارشناسان محترمم ميخوام نظر بدن....به خدا پاكم جز اون هيچكي تو زندگيم نيست انتخابمم درسته از همه لحاظ_(از لحاظ نجابت،پاكي،حجاب،خونه داري) دختريه كه پدر مادرش بردنش مدرسه اوردنش تنها نرفته جايي.امسال ديپلمشو ميگيره ..
من از دوم عيد ميرم تا12 فروردين.....شايد يكي دو روز زودتر بيام قبلش نظراتتونو ميبينم.....اگه پيشنهادي هم در خصوص رفتارم با اون تو مسافرت داريد بگيد ممنون ميشم...
شب خوش.....






علاقه مندی ها (Bookmarks)