به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 مهر 87 [ 12:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-26
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    3,331
    سطح
    35
    Points: 3,331, Level: 35
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نظر شما در مورد سر كار رفتن خانومها چيست ؟

    مادر من شاغل بود و مادر بزرگم. من رو تا 5 سالگی بزرگ کرد. البته کار مادرم ساعت 3 تمام میشد و از اون به بعد پیش خانواده ی خودم بودم .وقتی برادرم به دنیا آمد من 8 سالم بود .اما چون مادر بزرگم دیگر توانایی لازم را نداشت .برادرم از 1 سالگی به مهد رفت........مادر در قبال ما احساس گناه میکنه .تا حالا چندین بار با چشمهای خیس ازش شنیدم که گفته :بچه های من چرا باید نصف عمرشون را بدون مادر و محبت اون سر کنن.و خودش به هر پسر جوانی که میرسه میگه بهت پیشنهاد میکنم با یه خانم خانه دار ازدواج کن نه کارمند.........البته این در ذات آدم هاست که هر چیزی رو که دارن .خیلی دوست ندارن و مرغ همسایه غازه . آخه زن دایی خودم که خانه داره تاحالا چندین بار ازش شنیدم که میگه :میخوام درسم رو ادامه بدم و برم سر کار.؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی از حق نگذریم مامانم استقلالی داره که هیچ زن خانه داری نداره . به منم میگه سعی کن بری سر کار. ااما خودم بعضی وقت ها دلم براش میسوزه اون مسئولیت هاش دقیقا 2 برابر زنان خانه دار و 2 برابر پدرم هست.ولی در عین حال شام و ناهارمون همیشه به راه بوده و خونمون جزء تمیز ترین خونه ها ....آخه مادرم گناه داره.....الانم ما (من و برادم ) نه کبود عاطفی داریم که بیرون از خونه دنبال رفع کردنش باشیم و نه کمبود دیگری. اما از حق نگذریم بچه های زیادی هستنند به خاطر اینکه پدر و مادر خیلی در خانه نیستند دچار انحرافات مختلفی میشونند ...نمیدونم .ولی این و فهمیدم که همه چی دسته خداست . ....امیدوارم برای هر انسانی همان شود که به صلاحش است .... در ضمن اینم یادم نره که بگم. به نظر من ماردم فداکارترین,قوی ترین,و با گذشت ترین مادر دنیاست.


    و اما یه سوال از مدیر همدردی و دوستان خوبم.من جمله ای شنیدم که دین اسلام اینکه مسئو لیت زن و مرد یکی شود را دوست ندارد.حالا میخوام بدونم نظر اسلام در مورد کار کردن خانم ها در بیرون چیه؟ البته من اعتقاد دارم .ما هر اشکا لی که داریم به خاطر این است که به اسلام واقعی عمل نمیکنیم . شاید اگر همه ی کار ها و نگرش ها مان طبق اسلام واقعی بود تطابق این جمله با جامعه برایم آسان تر بود.

  2. کاربر روبرو از پست مفید nika تشکرکرده است .

    nika (سه شنبه 26 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. * اين باغ روحانيست اين، يا بزم يزدانيست اين؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 آذر 90, 14:49
  2. همسرم قادر به حفظ شغل خود نيست
    توسط مهناز پويا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 89, 09:28
  3. همسرم ارزشي براي من قائل نيست
    توسط mah_tisa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 شهریور 88, 17:29
  4. شوهرم اهل رفت و آمد نيست
    توسط مادام در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آبان 87, 09:23
  5. نظر شما در مورد سر كار رفتن خانومها چيست ؟
    توسط mahsa-kh در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 19 مرداد 87, 23:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.