احتمالا الان خیلی از خانوما توی دلشون میگن خوش به حالش!! من خودم جزء کسائیم که رابطه و رفت و آمد زیادو اصلا دوس ندارم. سخت نگیر خانم angel همین که میدونی اخلاقشون اینه و به خاطر بی توجهی یا بی احترامی این کارو نمیکنن خیلی مهمه و دیگه نباید ناراحت باشی. اگه خیلی گرم و اهل رفت و آمد هستی مطمئنا آدمای زیادی دوروبرت هستن و نیازی نداری که به زور با کسی ارتباط داشته باشی