مریدا جان خیلی خوشحالم که محکم ایستادی و برای استفاده از فرصت هات داری برنامه ریزی می کنی. در مورد مراکز خیریه خیلی فعالیت های غیر مالی هم وجود داره که می شه انجام داد. می تونی برای بچه هایی که به دلیل مشکلی از درسشون عقب افتادن یا توی درسشون ضعیفن کلاس بذاری و بشون درس بدی. این بچه ها رو خود مرگز خیریه بهت معرفی می کنن. گاهی سر زدن به یک خونواده که مشکلی توی زندگیشون دارن و صحبت کردن باشون خیلی کمک بزرگیه. گاهی برای عیدی یا هدیه تولد برای بچه های بی سرپرست یا بد سرپرست نیاز به کمک هست که با هزینه کم با یک هدیه ساده یا کاردستی بشه خوشحالشون کرد و خیلی کارهای دیگه که وقتی به مرکز خیریه سر بزنی برات توضیح می دن. یک مورد خیلی خوب از این مراکز جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی هست. می تونین به وبسایتشون هم مراجعه کنین. توی شهرهای مختلف هم نمایندگی دارن. حتما می تونین در چنین جایی یا مشابه اون خیلی مفید باشین.
فکر می کنم حلال احمر هم فعالیت های داوطلبانه مختلفی داشته باشه. اونجا هم می تونین سر بزنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)