نقل قول نوشته اصلی توسط ahuman نمایش پست ها
سلام

من ریاضی ام خوب نبود و فکر کنم برای این بود که علاقه نداشتم و یه ذهنیت بدی نسبت بهش داشتم . یادمه دوره راهنمایی یه معلم ریاضی داشتیم که همه ازش می ترسیدن بد جور هم می ترسیدن . ترسی که شب امتحان ریاضی اون دوران داشتم تا به حال تجربه نکردم تو زندگی . چیزی شبیه قبض روح شدن ...
ولی اگه الانم بود سعی می کردم همون سر کلاس تا جایی که می شه بفهمم قضیه رو و تمیز نت برداری کنم و نکات کلیدی رو یادداشت کنم . همون روز هم حتما چند دور درس های همون روزو تمرین کنم و تمرین های مرتبطی از منابع دیگه رو هم اگه بشه حل کنم . در ضمن به نظرم ریاضی مثل سک می مونه . وقتی ازش فرار کنی میاد دنبالت ولی اگه به طرفش حلمه کنی در میره . پس نترس و مثل چیزای دیگه بهش نگاه کن ایشالله رد میشه
نتونستم اسمتونو به فارسي بنويسم اما ازتون ممنونم كه تجربياتتونو گفتيد.درست ميگيد من براي درساي ديگه امتحان كردم وميدونم مطالعه بعد از كلاس خيلي به فهم بهتر درس كمك ميكنه.:)