
نوشته اصلی توسط
ahuman
سلام
من ریاضی ام خوب نبود و فکر کنم برای این بود که علاقه نداشتم و یه ذهنیت بدی نسبت بهش داشتم . یادمه دوره راهنمایی یه معلم ریاضی داشتیم که همه ازش می ترسیدن بد جور هم می ترسیدن . ترسی که شب امتحان ریاضی اون دوران داشتم تا به حال تجربه نکردم تو زندگی . چیزی شبیه قبض روح شدن ...
ولی اگه الانم بود سعی می کردم همون سر کلاس تا جایی که می شه بفهمم قضیه رو و تمیز نت برداری کنم و نکات کلیدی رو یادداشت کنم . همون روز هم حتما چند دور درس های همون روزو تمرین کنم و تمرین های مرتبطی از منابع دیگه رو هم اگه بشه حل کنم . در ضمن به نظرم ریاضی مثل سک می مونه . وقتی ازش فرار کنی میاد دنبالت ولی اگه به طرفش حلمه کنی در میره . پس نترس و مثل چیزای دیگه بهش نگاه کن ایشالله رد میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)