دروود
عزیزم از بچه ها دلگیر نباش حتما میان و به تایپیکت سر میزنن.
مشکل پول تو این دوره زمونه مشکل همه آدماست. خیلی برای خودت این مشکل رو بزرگ نکن.
فقط گذشت زمان راه حله.
رابط تو با خدا بهتر کن نمازتو بخون حتی طوطی وار باعث میشه دفعه بعد تمرکزتو بیشتر کنی و از این حالت در بیای.
دنیا که همین جوری نمی مونه عزیزم انسان یه روز روی عرشه یه روز روی فرش. یه روزی می رسه که به تموم آرزوهات میرسی.
توکل به خدا
بدروود








علاقه مندی ها (Bookmarks)