همسنای منو همونان که دست ب دست هم دادن آمار تجاوز ب دختران و سقط جنین بالا بره.......مگه همسناتون چطورن؟ميخواين چطور زندگي كنيد؟چي داشته باشين كه الان ندارين؟
منظورم از تجاوز(نه زوری با استفاده از رگ خواب دختر ها متاسافانه دختران ما noobیی بیش نیستن)تجاوز هم هست
البته این میراث پدران ماست+فقر.رکود.و خیلی چیزای دیگه..
میخوام همه مراعات حال هم دیگه رو بکنن....به عنوان مثال:دختر خانم ــه یهو تو تاکسی گوشیشو در نیاره زنگ بزنه ب دوست پسرش خودشو براش لوس کنه..یا تو مترو با موبایل صحبت نکنن....یا جنس مخالف ها هی بروبر هم دیگه رو نیگاه نکنن....و خیلی چیزای دیگه که گفتنی نیست..ميخواين چطور زندگي كنيد؟
(مثال ک نه همش حقیقته و خودم دیدم ک دارم میگم)..
چی میتونم داشته باشم تو اینجا؟..همین اینترنت مون 20برابر گرون تره نسبیت به اینترنت جهانی..یعنی پول هنگفت میدیم بابت هیچ.....یعنی اینکه یکی از یکی دزد تریم به روی هم دیگه هم نیمیاریم......دروغگویی رو ب ارث بردیم..چي داشته باشين كه الان ندارين؟
از این آمارهای 10تا 20 برابر قیمت واقعی زیاد داریم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)