
نوشته اصلی توسط
yalnail
متشکرم دوست عزیز. از آنجایی که همسرم انسانی بسیار مهربان است پس نقطه منفی در کارنامه زندگی اش دیده نمی شود. ما چند سالی دوست بودیم و هر دو اولین اشخاص زندگی یکدیگر. دوست ایشان مجردند. من هم احتمال می دهم که این افکار زاییده فکر خودم باشد. اما برای همین شکی هم که در ذهنم هست کمک می خواهم که چطور می شود به نتیجه رسید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)