از آقاي محمد ابراهيمي عزيز فوق العاده ممنونيم كه در صندلي داغ شركت كردند و چه صادقانه و صميمانه به سوالات پاسخ گفتند و نشان صندلي داغ روهم تقديم ايشون مي كنيم
![]()
تشکرشده 537 در 283 پست
از آقاي محمد ابراهيمي عزيز فوق العاده ممنونيم كه در صندلي داغ شركت كردند و چه صادقانه و صميمانه به سوالات پاسخ گفتند و نشان صندلي داغ روهم تقديم ايشون مي كنيم
![]()
زیبا. (سه شنبه 29 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)