درود..
از لحاظ ژنتیکی وهورمونی همجنسگرا نیستم...کم کم محیط و اتفاقاتی که تو دوران کودکی م و نوجوانی م افتاد روم تاثیر گذاشت..
عرضم به حضورتون..تا 1سال پیش هیچ رابطه ای با دختر نداشتم و کلا با کسی رابطه ای نداشتم...اتفاقاتی رخ داد.که دختر خانمی به من علاقه مند شد.!...هرکاری میکردم ب من نزدیک نشه و متنفر بشه ازم جواب نمیداد..از دست من و خود کم بینی های من به شدت عذاب میکشه..رابطه شما با دخترها چطور است؟ آیا علاقه اصلا دارید؟ بی علاقه هستید یا به کل بدتون میاد؟
من ازهیچ آدمی بدم نمییاد(با هر جنسیتی) و به همه احترام میذارم...
وسواس فکریم تقریبا از 1سال یا 1سال و نیم پیش شروع شد.زمونی که 18سالو رد کرده بودم.کم کم مو رشد کرد تو بدنم..و منم از این موضوع رنج میبردم..و روز ب روز هم دارم بد تر میشم..اگه میگید "وسواس شدید فکری" دارید یعنی چی، مثلا چطور می شید؟
OVERPIC.net
وسواس فکری م فقط این 1مورد نیست..کوچیک ترین رفتار بده(بد از نظر خودم) منو آژار میده..و چند تا مورد دیگه..








علاقه مندی ها (Bookmarks)