همه افراد می تونند مقداری تفکرات و فکر و خیال و فانتزی های همجنس گرایی داشته باشند بودن اینکه همجنس گرا باشند. چیزی که شما گفتید کافی نیست که براتون تشخیص همجنس گرایی بدیم ولی قبلا گفتید علاقه داشتید یک دوست پسر داشته باشید، این کمی تمایلات قوی تر همنجنس گرایانه است.
رابطه شما با دخترها چطور است؟ آیا علاقه اصلا دارید؟ بی علاقه هستید یا به کل بدتون میاد؟
ازاین بیشتر توضیح بدم!..
1سالو نیمه از وسواس فکری شدید هم رنج میبرم..
اگه مشکل وسواس دارید (ocd)، این مشکل کاملا قابل کنترل است و اگه صحبت با روانشناس براتون پاسخگو نبوده نیاز به دارودرمانی و مراجعه به روانپزشک دارید. فقط من شک دارم شما این مشکل رو داشته باشید، لطفا مثال بزنید، اگه میگید "وسواس شدید فکری" دارید یعنی چی، مثلا چطور می شید؟
اینکه شما نتیجه نامناسب با روانشناس داشتید معنیش این نیست که علم نمی تونه کمکی به شما بکنه. 70 درصد مرگ و میر در اروپا و آمریکا در بیمارستان ها رخ می ده ولی همین بیمارستان ها در صد سال اخیر باعث شدند میانگین عمر انسان ها بیشتر از 2 برابر بشه.فقط آخر سرنگید برید پیش فلان روانشناس چون 3بار رفتم...فایده ای نداشت.....!..........همش حرف خودشونو میزنن و میخوان اعتماد ب نفس کاذب تزریق کنن
مهمترین چیز اینه که برای شما تشخیص دقیقی داده بشه، به شما آگاهی کامل درباره مشکلاتتون داده بشه و از طریق راه های علمی مشکلات شما درمان یا مدیریت بشه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)