مریم جان سلام
حتما حتما از یه مشاور حاذق وقت بگیر و با همسرت چند جلسه برید.شرط ادامه رابطه رو بذار ادامه جلسات مشاوره.فعلا هم به خانوادت چیزی نگو .حق دارن عصبی و دلخور باشن.از طرفی الان در شرایطی نیستن که بخوان تورو درک کنن.بنابراین با همسرت برید پیش مشاور .اگر خدا خواست و همسرت تغییر کرد کم کم با کمک همون مشاور خانوادت رو برای پذیرش همسرت اماده کن.
این اخرین شانس رو به خودت و همسرت بده تا بعدا افسوس نخوری
موفق باشی
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)