[align=justify]نوشته اصلی توسط نازنین آریایی
یادتون باشه معمولا تو سایت های اینترنتی واسه جلب توجه مخاطب همیشه همه چیزو خیلی بولد و اغراق آمیز میکنن. لذا اصلا نگران نباشید. بالا بودن یک پارامتر در کنار سایر فاکتورها باید سنجیده بشه و متخصصمیتونه نظر نهایی بده. واسه مسایل پزشکی نت اصلاجای بدردبخوری نیست. انشالله که چیزی نیست[/align]





[/align]
پاسخ با نقل قول





علاقه مندی ها (Bookmarks)