ناراحت نباش عزیزم . خواهرت راست میگه . دوست داشتن جزء بدیهی ترین چیزهاست. تو به شرایط اون داری نگاه می کنی و با خودت میگی حیفه همچین کسی رو از دست بدم ! همین که به زور در ذهنت می خوای خودت رو کنارش قرار بدی نشونه همینه . وقتی کسی رو دوس داری آرزوته که در کنارش قرار بگیری. یه سری تست هایی هم هستن که نشون میدن به فرد علاقه داری یا نه. یه تست آمریکایی هست که ترجمه شده . بگردی می تونی پیداش کنی. می خوای از اونم استفاده کن. من تست کردم. جوابش این شد که بهش علاقه نداری :|