سلام .من می خواهم یه چیزی بهتون بگم .شما به عکس العملایی که از اون خانوم می بینید زیاد توجهی نداشته باشید بیشتر به این فکر کنید که یه جوری سر صحبت با خودش باز کنید و از خواسته خودتون مطمئن بشید. چون ممکنه عکس العمل اون خانوم و دوستاشم ازکنجکاوی در مورد رفتار شما بوده باشه و منتظره ببینه شما چه عکس العملی از خودتون نشان می دید. چون تا حرفی نزنید هیچی نمی شه گفت و هیچ کاری نمی تونید بکنید.موضوع را بامسائل عادی شروع کنید ولی نگذارید اینقدر عادی بشه که دیگه با بقیه براتون هیچ فرقی نداشته باشه و به خودشم این حس بدین که این یه نگاه عادی بوده .محکم باشید .به امید خدا!







علاقه مندی ها (Bookmarks)