اندیشه جان سلام
اگه نظر شخصی منو بخوای بهتره که زیاد روی این کارهای همسرت مانور ندی... هر آدمی یه گذشتهای داشته... این که همسرت میگه اگه اون رفتار و گذشته روی زندگی مشترک تاثیر نداره نباید گفته بشه عین حقیقته... آخه آدما بعد از گفتن بعضی حرفها چطور میتونن تا آخر عمر به هم اعتماد کنن
یه دوستی بود که میگفت: « ما زنا اینقدر سرمونو می کنیم تو کار شوهرامون تا آخر یه گندی پیدا می کنیم»
به نظرم بیشتر به حال و آینده و زندگی فکر کن... عشقی که رشته هاش گسسته شده باشه مثل یه زخم کهنه یواش یواش خوب میشه...شاید جای زخم بمونه اما مطمئن باش دیگه نه دردی داره و نه خونریزی...زمان باعث میشه همسرت با عشقی که تو بهش میدی یواش یواش اونو فراموش کنه و بتونه به خاطرات مشترکش با اون آدم بخنده








علاقه مندی ها (Bookmarks)