سلام اندیشه جان
اول از همه بگم که نظر من کارشناسانه نیست و صرفا نظر شخصیه خودمه (غیر از نکته ی آخر)
از اونجایی که داری راجع به احتمالات صحبت میکنی به چند نکته اشاره میکنم:
اول اینکه بعضی وقتها آدم ممکنه به خاطر امید به شرایط بهتر در آینده، روحیه ش خیلی عالی باشه... در مورد نامزد شما اگر مثلا واقعا عاشق کسی بوده، ولی ممکنه الان با شما آینده ای رو ترسیم کنه که امیدوارش میکنه و باعث میشه خیلی هم باهات خوب رفتار کنه. ولی اگر حدس شما درست باشه و واقعا کس دیگری تو قلبش باشه، باز این امکان هست که بعد از ازدواج با شما وقتی ببینه که اون رویاهایی که تو سرش داشت به وقوع نپیوستن، نا امید بشه و دوباره تو غم عشق از دست رفتش فرو بره و ادامه ی داستان... (صرفا یک احتمالِ ممکن)
دوم اینکه هر کاری می خوای بکنی همین الان بکن: اعم از اینکه بفهمی آیا کسیو هنوز دوست داره؟ آیا دلایل ناپخته ای برای رابطه با تو داره یا نه؟ یا اینکه تو با این مسئله کنار میای یا نه؟ و هر سوال دیگه ...
یعنی تا زیر یه سقف نرفتین تمام فکرها و تحقیقاتت رو بکن ولی بعد از ازدواج دیگه حق کنکاش و تجسس توی گذشتش رو نداری!!!
پس الان از طریق مشاوره، بزرگتری که عاقل باشه یا هر راهکار معقول و اخلاقی سعی کن به تصمیم درستی برسی و اگر به این رسیدی که توی این رابطه بمونی و ادامه بدی دیگه به این چیزها فکر نکن و همشو بریز دور چون خود این میشه یک سم مهلک برای زندگیت
ایشالا که خوشبخت باشی عزیزم









علاقه مندی ها (Bookmarks)