به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 13:20]
    تاریخ عضویت
    1391-11-01
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    147
    سطح
    2
    Points: 147, Level: 2
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 50 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من به نامزدم شک دارم که قبلا کس دیگه ایو دوست داشته!

    سلام اندیشه جان
    اول از همه بگم که نظر من کارشناسانه نیست و صرفا نظر شخصیه خودمه (غیر از نکته ی آخر)

    از اونجایی که داری راجع به احتمالات صحبت میکنی به چند نکته اشاره میکنم:

    اول اینکه بعضی وقتها آدم ممکنه به خاطر امید به شرایط بهتر در آینده، روحیه ش خیلی عالی باشه... در مورد نامزد شما اگر مثلا واقعا عاشق کسی بوده، ولی ممکنه الان با شما آینده ای رو ترسیم کنه که امیدوارش میکنه و باعث میشه خیلی هم باهات خوب رفتار کنه. ولی اگر حدس شما درست باشه و واقعا کس دیگری تو قلبش باشه، باز این امکان هست که بعد از ازدواج با شما وقتی ببینه که اون رویاهایی که تو سرش داشت به وقوع نپیوستن، نا امید بشه و دوباره تو غم عشق از دست رفتش فرو بره و ادامه ی داستان... (صرفا یک احتمالِ ممکن)

    دوم اینکه هر کاری می خوای بکنی همین الان بکن: اعم از اینکه بفهمی آیا کسیو هنوز دوست داره؟ آیا دلایل ناپخته ای برای رابطه با تو داره یا نه؟ یا اینکه تو با این مسئله کنار میای یا نه؟ و هر سوال دیگه ...
    یعنی تا زیر یه سقف نرفتین تمام فکرها و تحقیقاتت رو بکن ولی بعد از ازدواج دیگه حق کنکاش و تجسس توی گذشتش رو نداری!!!

    پس الان از طریق مشاوره، بزرگتری که عاقل باشه یا هر راهکار معقول و اخلاقی سعی کن به تصمیم درستی برسی و اگر به این رسیدی که توی این رابطه بمونی و ادامه بدی دیگه به این چیزها فکر نکن و همشو بریز دور چون خود این میشه یک سم مهلک برای زندگیت

    ایشالا که خوشبخت باشی عزیزم

  2. 5 کاربر از پست مفید nasime sobh تشکرکرده اند .

    nedaa (چهارشنبه 11 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر فرشته ام ، دیو شده... چه کنم؟
    توسط الهام* در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 95, 16:33
  2. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  3. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.