به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 00:59]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    284
    سطح
    5
    Points: 284, Level: 5
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوری بهش بگم عاشقش شدم؟

    دوست خوبم منم فکر میکنم از طریق خواهرتون باهاش درمیون بذارین بهتره . اینجوری حس بهتری پیدا میکنه و اعتمادش در مورد اینکه شما یه رابطه سالم و آگاهانه میخواین بیشتر میشه . بعدم به خودتون نگین عاشق شدم بگین ازش خوشم میاد به امید خدا وقتی با اخلاق و رفتار و طرز فکر هم بیشتر اشنا شدین عشق و علاقه اتون هم بیشتر میشه . البته این نظر منه بازم دوستان راهنماییتون میکنن .

  2. کاربر روبرو از پست مفید افرا90 تشکرکرده است .

    افرا90 (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 20:56]
    تاریخ عضویت
    1391-9-07
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    250
    سطح
    4
    Points: 250, Level: 4
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوری بهش بگم عاشقش شدم؟

    سلام آقای عاشق
    یه خورده از خودتون بگید: چند سالتونه؟ تحصیلات؟ و ...
    یه خورده هم از دوست خواهرتون بگید: سن؟ و ....
    فقط با دیدن عکسشون و چیزایی که تو اون سایته بوده، عاشق ایشون شدید؟ یعنی تا حالا از نزدیک ایشون رو ندیدید؟
    راجع به شکست عشقی ایشون هم یه توضیحی می دید...

  4. کاربر روبرو از پست مفید MOHAMMAD2020 تشکرکرده است .

    MOHAMMAD2020 (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-11-09
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    78
    سطح
    1
    Points: 78, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوری بهش بگم عاشقش شدم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط افرا90
    دوست خوبم منم فکر میکنم از طریق خواهرتون باهاش درمیون بذارین بهتره . اینجوری حس بهتری پیدا میکنه و اعتمادش در مورد اینکه شما یه رابطه سالم و آگاهانه میخواین بیشتر میشه . بعدم به خودتون نگین عاشق شدم بگین ازش خوشم میاد به امید خدا وقتی با اخلاق و رفتار و طرز فکر هم بیشتر اشنا شدین عشق و علاقه اتون هم بیشتر میشه . البته این نظر منه بازم دوستان راهنماییتون میکنن .
    آره به خواهرمم گفتم از یکی خوشم اومده نگفتم عاشق شدم.
    ممنون

    نقل قول نوشته اصلی توسط MOHAMMAD2020
    سلام آقای عاشق
    یه خورده از خودتون بگید: چند سالتونه؟ تحصیلات؟ و ...
    یه خورده هم از دوست خواهرتون بگید: سن؟ و ....
    فقط با دیدن عکسشون و چیزایی که تو اون سایته بوده، عاشق ایشون شدید؟ یعنی تا حالا از نزدیک ایشون رو ندیدید؟
    راجع به شکست عشقی ایشون هم یه توضیحی می دید...

    من 22 و ایشون 21.هر دو هم تو مقطع کارشناسی!
    از نزدیک ندیدم ولی خوب هم عکس هم سایت هم تعریف های خواهرم!
    به قول افرای عزیز بهتره نگیم عاشق.چون من الان از ایشون خوشم اومده و به نظرم کیس ایده آلی میاد و هنوز زیاد با اخلاقش آشنا نیستم که بگم عاشق شدم.ولی چون شرایط ایده آل من رو داره میخوام پا پیش بزارم تا بعدا حسرت نخورم!
    راجع به شکست عشقیش هم هیچی نمیدونم و فقط در همین حد که تازه جدا شده مثل اینکه!

  6. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: چه جوری بهش بگم عاشقش شدم؟

    شکست عشقیش!!اگر در طی خاستگاری رسمی نبوده باشه می تونه امتیاز منفی باشه.ساده از این قضیه نگذر.

    نمی خوای که همسرت دوست باز باشه؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 11 بهمن 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-11-09
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    78
    سطح
    1
    Points: 78, Level: 1
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جوری بهش بگم عاشقش شدم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    شکست عشقیش!!اگر در طی خاستگاری رسمی نبوده باشه می تونه امتیاز منفی باشه.ساده از این قضیه نگذر.

    نمی خوای که همسرت دوست باز باشه؟
    مطمئنا نه!
    میتونم بپرسم چه تاثیرات منفی میتونه داشته باشه؟هرچند میدونم یه سری تاثیرات منفی داره ولی فکر میکنم منظور شما اینه تاثیرات زیادی داره.
    نمیدونم طی خواستگاری رسمی بوده یا نه.ولی بعید میدونم.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.