دوست خوبم منم فکر میکنم از طریق خواهرتون باهاش درمیون بذارین بهتره . اینجوری حس بهتری پیدا میکنه و اعتمادش در مورد اینکه شما یه رابطه سالم و آگاهانه میخواین بیشتر میشه . بعدم به خودتون نگین عاشق شدم بگین ازش خوشم میاد به امید خدا وقتی با اخلاق و رفتار و طرز فکر هم بیشتر اشنا شدین عشق و علاقه اتون هم بیشتر میشه . البته این نظر منه بازم دوستان راهنماییتون میکنن .






علاقه مندی ها (Bookmarks)