بله دوستای عزیز من قبول دارم که نباید دیگه از خودش بپرسم و بهش گیر بدم که همه ماجرارو بگه...واسه همینم هست که دیگه نپرسیدم...و اینجا اومدم تا بهم راهنمایی کنین تا از یه علایمی...با آزمایش کردنش...(نمی دونم!) با یه راهکار غیر مستقیمی بفهمم
من فقط می خوام مطمئن بشم که به خاطر اون شرایطی که گفتم(شرایط مناسبی که با ازدواج با من به دست می یاره) یه وقت حتی خودشو گول نزنه که منو دوست داره در حالی که هنوز به یه نفر دیگه علاقه منده
چون حتی اگه واقعا به من علاقمند نباشه اگه کس دیگه ای توی دلش نباشه من به راحتی می توونم به دلش نفوذ کنم اما اگه باشه نه تنها نمی توونم به دلش نفوذ کنم بلکه قطعا بعد از ازدواج پشیمون میشه و دیگه نمی توونه خودشو گول بزنه
خسته شدم از این تردید و دودلی به خدا! آخه اونم که واسه من 100% نبود...کلی از معیارهام کوتاه اومدم تا توونستم دوستش داشته باشم و الانم واقعا از ته دل دوستش دارم....می ترسم یه روزی که خیلی دیره همه این تلاش موفقیت آمیزم برگرده بخوره تو صورتم!
بیچاره الان خیلی به من توجه میکنه و احساسات نشون میده...اما اگه همش واسه گول زدن من یا حتی خودش باشه!
آقایون میشه بگید آیا واقعا همچین چیزی امکان داره که شماها یه نفر دیگه رو دوست داشته باشید اما به خاطر شرایطی این قدر زیاد به یه دختر دیگه ابراز علاقه کنید و به قولی مخشو بزنید؟!!
و آیا میشه به من بگید با کش دادن این دوران نامزدی من می توونم توی فهمیدن این موضوع (صادق بودن طرفم) موفق بشم؟؟ آیا با گذشت زمان خودشو لو نمیده؟؟؟؟






[/align]


و کلا هم فوق العاده ادم شوخ و سرزنده ایه
علاقه مندی ها (Bookmarks)