عزیزم تو که میدونی با خوندن این مشکلات حالت خراب میشه و یادش میوفتی چرا میخونی؟
وقتت رو حای دیگه یا با چیز دیگه پر کن که وقت خالی واسه فکر کردن به خاطراتت رو نداشته باشی
نمیدونم دفعه قبل چه جوری با خودت کنار اومدی که عادت کرده بودی دوباره همون راه رو ادامه بده
قبول کن اون رفته دنبال زندگیش تو هم باید واسه خودت یه زندگی خوب بسازی
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)