سلام اصلا اين كار منطقي نيست از پيشنهادش معلومه عشقش هوسه... پسر اصلا اسيب نميبينه اسيب فقط براي دختره فكرشم اصلا نكن جز بدبختي چيزي نداره
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام اصلا اين كار منطقي نيست از پيشنهادش معلومه عشقش هوسه... پسر اصلا اسيب نميبينه اسيب فقط براي دختره فكرشم اصلا نكن جز بدبختي چيزي نداره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)