بعضیی مردها اجازه می گیرند. این از این بابت هست که برای همسرشون احترام بالایی قائلند و نمی خوان بدون خواسته اون وارد این رابطه بشن. همون طور که به خاطر خواسته شما چند ماه وارد رابطه نشد اینجا هم تحمل کنید سردی کوتاه مدتشو!!
آیا تو شهر شما مشاوری وجود نداره که بابت چنین مسئله خیلی خصوصی پای خونواده رو وسط می کشید؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)