فقط ای کاش مشکلات خانومهای سایت رو یک نگاه بندازید تا قدردان برکتی باشید که خداوند به زندگیتون داده، که یک روز اگر گرفته بشه می بینید چی از زندگیتون کم شده.
این حساسیتها شاید همسرتون رو آزار بده ولی شما رو به مراتب بیشتر آزار خواهد داد. شما با هر مردی باشید یک بهانه ای برای حساس شدن به صورت ناخودگاه ونه عمدی پیدا خواهید کرد. من توی دوستان پسرم چنین کسی رو دیدم. ساعتها براشون وقت می ذاریم ولی آخرش مثلا سر اینکه دو ساعت از این 10 ساعت وقتش تلف شده چنان عصبی می شه که روزو بهت حروم می کنه.
خواهر گلم موضع نگیرید در برابر حرفهای من. فقط با چشمان باز نگاه کنید، به هر آنچه دارید!








علاقه مندی ها (Bookmarks)