نیلوفر جان ممنون از توجهت
ولی باید بگم من توی شهر خودم که اهواز باشه مشاوری نیست که باهاش مشورت نکرده باشم(البته اینم اغراقه)ولی باور کن در تمام مدت همه اونا باعث تردید بیشتر من شدن.یکی میگه تو وسواس فکری داری.یکی میگه تو مغروری و بعضی هام که راهنمایی های سر دستی میکنن . خلا صه من این وسط موندم با یه مشکل حل نشده . در ضمن قلبا دوست دارم زودتر ازدواج کنم چون حقیقتش از اون جایی که زیاد فیلمای سکسی میبینم یه کم نا ارام شدم و یه چند باری نزدیک بوده کار دست خودم بدم(چون دور وبرم ادم زیاد میاد و میره).البته ببخشید که این موضوع رو مطرح کردم.ولی به هر حال من موندم و تردید و دو دلی و علاف کردن مردم به طوری که نمیتونم حتی تکلیف خواستگارایی که برام میان روشن کنم.بازم ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)