
نوشته اصلی توسط
نیلگون
align=center]

[/align]
شوهر خوبی داره.
منتها پدر و مادرش فرهنگی بودن!

دقیقن می دونم این یعنی چی! یعنی ندگی با دودوتا چهارتا ! این خساست نیست. فقط احتیاط و ترس از بی پولیه!
صبر داشته باش دختر جون. تازه اوله راهی. یه خورده مدل هاتون با هم فرق می کنه. سعی کن خودت رو بیشتر تطبیق بدی. درست میشه.
دختر خوب چرا تو هیچی شوهر داری بلد نیستی؟
چرا در مورد کشتن سوسک و این چیزای کوچیک بهش راهکار میدی؟ اونمن جلوی مامان و بابات؟!!! خوب معلومه که داد می زنه!
هیچ وقت بهش راهکار نده.
هیچ وقت بهش جای پارک نشون نده!
چرا تو این چیزا رو نمی دونی؟!

حداقل برو کتاب مردای مریخی زنان ونوسی رو بخون.
چرا انتظار داری بهت بگه قابل نداره؟ بجاش به ازای هر کار کوچیکی که انجام می ده ازش کلی تشکر کن. نگو از سر من زیاده ولی بگو که خیلی ازش ممنونی! بگو که یه کار خوب و باارزش انجام داده. تشویقش کن که خوشحالت کنه.
صبر داشته باش. درست میشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)