خانم النای گرامی من ترجیح می دم در این طور موارد بحث نکنم. چون تجربه نشون داده احساس بر منطق تسلط کامل داره! در ایران فعلی خانمها تحصیل می کنند، درآمد دارند شغل دارند ولی هنوز انتظراات از وظایف سنتی 4-5 هزار سال پیش مردان سرجای خودش باقیه، مردان هم که همه ظالم!! فقط خواستم بدونم از چه زاویه ای می فرمایید. سپاسگزارم.
خانم نیلگون، این حساسیتها رو اگر همسرتون داشتند رابطه به جای دو ماه دو ساعت هم دوام نمی آورد. اینکه با وجود ضعفهای بسیاری که حتما شما هم دارید به ضعفهای شما اشاره نمی کند و خوبی ها شما رو می بینه وقتی ازش می پرسید هیچ نکته مثبتی محسوب نمی شه به نظرتون؟
شما ضعفی ندارید که انار خریدن یا نخریدن همسرتون توی چشمتون بزرگ اومده؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)