یه بار هم تقریباً برای من شبیه این موضوع پیش اومد. یکی از اقواممون که خانم متاهلیه و از من بزرگتره کم کم توجهش رو به من زیاد کرد و من اشتباه کردم چند بار تلفنی صحبت کردیم و یکبار بدون دلیل با هم رفتیم بیرون پارک قدم زدیم و مشخص بود اگر ادامه می دادیم اوضاع به جاهای باریک کشیده می شد. خلاصه من خودم رو کنار کشیدم و متوجه شدم ایشون هم از ترس عواقب این رابطه قانع شده که هیچ دیدار و یا حرفی بینمون نباشه. خوشبختانه دیگه الان بیش از 3 ساله حتی همدیگر رو ندیدم. اگر این رابطه ادامه پیدا می کرد باعث یک رسوایی و بی آبرویی بزرگ برای هردمون در خانواده و فامیل می شد. اگرچه برای ایشون بیشتر چون متاهل هستند. آفرین به تو که می خوای رابطه تو قطع کنی. مسلماً خیلی به سودته و داری از یک ضرر عظیم جلوگیری می کنی. موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)