سلام علی اقا
خوش امدید به تالار
گاها ما خودمون جواب رو میدونیم ولی میخوایم که بهمون گفته شه.
جواب شما در یک کلمه بی هیچ تردیدی میشه نه
ایشون به هر دلیلی هم که باشه مجاز به خیانت به همسرش نیست.حتی در حد صحبت کردن.خودتونم مردی،پس میتونی یه لحظه خودتو جای شوهری فرض کنی که خانومش بهش خیانت میکنه.
ادامه این رابطه به بهانه درد و دل کردن کاملا مردوده.
اینکه رابطه تا اخرش در همین حد بمونه تقریبا محاله.ادمیزاد هرگز به انچه دارد قانع نمیشود.شاید در حال حاضر فقط اون خانم خواهان رایطه در حد رابطه جنسی بشه.اما کم کم شما هم به این فکر خواهید افتاد.
حالا از تبعات سخت قانونیش نگفتم.
داداش گلم سریعا خودت رو از این دام نجات بده.
یا علی![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)