سلام ashen
به تالار همدردي خوش آمديد
وقتي ما مسيري را بدون برنامه و بدون هدف شروع مي كنيم و به صورت منفعل هر چه پيش آمد طبق آن جلو مي رويم. بايد تبعات آنرا هم هر نوع كه هست بپذيريم.
معمولا وقتي آگاهانه تمركز خود را روي يك مسئله احساسي مي افزائيم و و با توهم و خيالات دلخواه خود آنرا آبياري مي كنيم. كم كم امر بر ما مشتبه مي شود. يعني واقعيات و خيالات را مانند هم مي بينيم.
به هر حال شما بايد هدفتون را روشن كنيد....
به نظرم شما نياز است كه مقالات بخش ازدواج را به دقت و خط به خط بخوانيد و در مورد خودتون آنها را بررسي كنيد و بدين ترتيب معيارهاي خود را براي زندگي و آينده مشخص كنيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)