شما با آدمی که اصلا دوستتون نداره ، درامد شمارو ازتون میگیره ،مادرش و شمارو کتک میزنه ، بهتون میگه برو و بهتون توهین میکنه زندگی میکنین در جایی که اگه به پلیس زنگ بزنین میان اون آقا رو از خونه بیرون میکنن تا تکلیفتون مشخص بشه. یعنی فاصله شما با آسایش روحی و روانی فقط یک نماس با پلیسه که از خودتون دریغ میکنین.
میتونم بپرسم چرا این رفتارو تحمل میکنین؟ فکر نمیکنین به جای اعتقاد به جادو جنبل و سحر باید از روانپزشک کمک بگیرید که چرا این رفتارو تحمل میکنید؟ خیلی جدی در این مورد فکر کنین که چرا اینقدر رفتارتون منفعلانه است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)