نوشته اصلی توسط omid- zendegi
منم دقیقا داشتم می اومدم همین رو بگم
بنده خدا دیگه اصلا رفت که رفت
آقای abadanveh لطفا بیاید و بگید که کارتون به کجا رسید؟ تصمیمتون چی شد؟
ما همگی آرزو داریم که انشاءالله بهترین تصمیم رو بگیرید و زندگی ای شیرین و پر از نشاط و آرامش رو تجربه کنید
مطمئن باشید که می تونید و لایقش هستید











علاقه مندی ها (Bookmarks)