بزرگترین اشتباه خانومتون این بود که شما رو بخشید!!! هم در حق شما بدی کرد هم خودش!
تشکرشده 891 در 308 پست
بزرگترین اشتباه خانومتون این بود که شما رو بخشید!!! هم در حق شما بدی کرد هم خودش!
mehran21 (شنبه 07 بهمن 91), سامره (چهارشنبه 23 اسفند 91), شمیم الزهرا (شنبه 13 دی 93)
تشکرشده 69 در 39 پست
آقای محترم دختری که بیاد با یه مرد زن و بچه دار رابطه برقرار کنه و بکارتشو از دست بده هر چی سرش بیاد حقشه فقط سه نفر این وسط جای دلسوزی دارن زن و بچه شما و شوهر آینده اون دختر. در ضمن این هیچ ربطی به مذهبی بودن نداره خواهشا مذهبی بودن رو دلیل هر رابطه و هوسی ندونین شما اگه 1% از مذهب میدونستین اینکارو نمیکردین به نظر من فقط برین دعا کنین که گناهی که مرتکب شدین باعث نشه سر دخترتون در آینده بیاد چون همونطور که میدونین چوب خدا صدا نداره![]()
ساناز1160 (شنبه 07 بهمن 91), شمیم الزهرا (شنبه 13 دی 93)
تشکرشده 1,148 در 268 پست
نکنه انتظار داشتی مدال شجاعت بهت بدهند؟؟؟؟خلاصه به بابام گفتو خانمم و خانواده اش فهمیدنو چشمتون روز بد نبینه. ما شدیم آدم بده.
شما نگرانی که دختره بمیره؟؟؟؟!!!!!دختره میگه بهت خیلی وابسته ام و اگر از این شهر بری من میمیرمو از این حرفا
فکر نمی کنی اگه خانمت بفهمه که دوباره داری به کثافت کاری هایت ادامه می دهی چه حالی پیدا می کنه؟؟؟؟
شما لیاقت زندگی با یک زن سالم و نجیب رو نداری. به نظر من هرچه زودتر زنت و طلاق بده و برو با یک کیس مناسب خودت، مثل همین دختری که به قول خودت خیلی پاک و معصومه عشق و حالت و بکن. چون مطمئنا اگه این بار زنت بفهمه، انقدر روحش لطمه می بینه که شاید دیگه هیچ وقت نتونه به زندگی عادی برگرده. پس به خاطر این 10 سالی که عمر همسرت رو تلف کردی، بهش احترام بگذار و اگه نمی توانی مثل یک مرد سالم زندگی کنی همه چیز رو بهش بگو و هم اون و خلاص کن و هم خودت رو
shabe niloofari (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 462 در 107 پست
ضمن تاييد صحبت هاي همه دوستان و همچنين فرشته عزيز كه حرفهاشون رو بايد با آب طلا نوشت و سر در همين تالار زد تا آناني كه خيانت كرده اند و يا در فكر زيرابي رفتن هستند بدانند سرانجامشان همين است كه فرشته گفت چون به عينه هم همچين مواردي را ديدايم كه بعد از اندي سال هر چه كاشته اند درو كرده اند، ميخواستم بگم خودتان را خسته نكنيد چون اين آقاست كه دست از سر اين دختر برنميدارد، شما ببينيد چقدر تناقض بين حرفهاي ايشان در تاپيك اول اين آقا در مورد اين دختر با تاپيك جديدشان است؟
چرا موقعي كه پدرت 5 ميليون به اين دختر داد گفتي قصدش تيغ زدن و همش برام فيلم بازي كرده چرا الان ميگي
چرا آنقدر پيگير حالش هستي كه حتي با موبايل خاموش و شهر و خانه عوض شده ميداني كه در بيمارستان است ؟ چرا با وجود خواستگار خوب بكا... يكبار ترميم شده هنوز هم دست بردار نيستي؟نوشته اصلی توسط abadanveh
آدمي كه در اين قضيه پدر و مادرش و خانواده اش را چه زجرها كه نداد آدمي كه كارش و حتي شهرو خانه اش را به خاطر اين دختر عوض كرد؟ و آدمي كه آبرو و حيثيتش را به باد داد... با اين همه كه از دست دادي چي گيرت اومد؟
اين پست به احتمال زياد حذف خواهد شد ولي شما آقا abadanveh خدا وكيلي بيا اين سوالت رو درست كن بجاي اينكه بنويسي
بنظر شما بهترین راهی که این خانوم اسیب روحی نبینه چیه؟
بنويس چيكار كنم كه بعد از قطع رابطه و ازدواج اين خانوم آسيب كمتري ببينم؟
صنا (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 27 در 6 پست
ماجرای شما منو یاد یه مورد انداخت که اقایی اتفاقاً متأهل میخواست مخ دختری را بزنه و ازش سو استفاده کنه و خودشو مجرد جازده بود و به عنوان خواستگار پیشنهاد آشنایی برای ازدواج داده بود و دختره محکم بود و راه سوء استفاده نمی داد ووقتی فهمید که اون آقا متأهله برخورد شدیدی باهاش کرد و در واقع این آقا ضایع شد ! و اون آقا خیلی براش عقده شده بود که نتونسته به هدفش برسه و ...
کلی بد و بیراه نثار دختره میکرد که امل هستی و ..... زیر خاکی ای و برای1400 سال پیشی و ..... که دختره را بخاطر مقید بودن وراه سوء استفاده ندادنش تحقیر کنه ! بعدش هم حرف براش درست کرد که ...
البته بد جوری چوبشو خورد و آبروی خودش رفت ....
جالبه چقدر این ماجراها شبیه همه!! بااین تفاوت که دختر طرف شما اصلاً آدم معتقدی نیست که اجازه چنین کاری رو میده و شما و خانوادتون هم اصلا مذهبی نیستید فقط عنوانی از مذهبی بودن را یدک می کشید .
مذهبی کسی مثل اون دختر خانم ماجرایی که نوشتمه! چون تحت هیچ شرایطی حاضر نبود با مرد نامحرم رابطه داشته باشه .
عقیق (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 1,276 در 407 پست
الان اومدی با افتخار کاراتو اینجا نوشتی که به چه نتیجه ای برسی؟؟؟ لابد انتظار داری داری همه راهنماییت کنن برای اینکه اون دختر کمتر آسیب ببینه به رابطه باهاش ادامه بده! اینجوری راضی میشی نه؟؟؟ از همه جالبتر اون مقدمه ای بود که اول پستت از فشارهای خانوادت نوشته بودی.... عجب توجیهی!!!!!!!!!! خانوما درس عبرت بگیرینخیانتو نباید انقد راحت بخشید!
sara 65 (سه شنبه 10 بهمن 91)
تشکرشده 5,973 در 1,154 پست
سلام دوست عزیزم،
درمورد سوال شما باید بگم متاسفانه با توجه به وابستگی پیش اومده بین شما و اون خانم، هیچ راهی وجود نداره که این رابطه بدون اسیب روحی تموم بشه. پس این نکته مسلم و بدیهی است که ایشون در هر شرایطی ناراحت خواهد شد. اما اگر شما رابطه رو بطور کامل قطع کنید و تحت هر شرایطی، دقت کنید تحت هر شرایطی به رابطه باز نگردید، مسلما ایشون اسیب کمتری خواهد دید نسبت به زمانی که به تدریج این رابطه رو قطع کنید چون بر خلاف تصور، رابطه یک زن با مردی به تدریج کم نمی شه و به دیگر مردیی وابسته بشه! پس تا زمانیکه می تونه خلا عاطفی خودش رو از طریق شما پر کنه، هرگز رابطه دیگری رو شروع نمی کنه و از طرفی شما ثابت کردید که نمی توانید مرد زندگی او باشید، پس این سردرگمی، ضربه عاطفی شدیدی به او خواهد زد که شاید نسبت به تلافی اون اقدام کنه! و در اون شرایط راهی برای جبران نداشته باشید!
پس بهترین راه، با توجه به حقایق فوق، قطع کامل رابطه، تمرکز زدایی جدی، جلوگیری از هر گونه خیال پردازی و اسطوره سازی است
حالا که جواب سوالتون تقریبا روشنه، من دو سوال می پرسم
چرا دنبال نیازهای عاطفیتون در همسرتون نیستید؟
چرا فکر می کنید ایشون نمی تونه شما رو درک کنه؟
موفق باشید
تشکرشده 4,871 در 817 پست
انقدر با سرنوشت دختر مردم بازی نکنید. انقدر عقده های روحی و روانی و کمبودهاتون رو سر اون بدبخت آوار نکنید. دستشویی نیست که توش بالا بیارید!؟ آدمه! احساساتشو درگیر کردید و حالا به فکر فرارید!
تا وقتی که اوضاع خوب باشه همونجور به خوشگذرونی هاتون ادامه می دید اما به محض اینکه احساس کردید طرف آویزوونه یادتون میاد زندگی دارید!
کجاست امام شهیدمون حسین (ع) که گفت:
" اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!"
متاسفم! برای بشریت که به کدام سو می رود...هر روز زنهای جامعه ما قربانی هوسبازی مردهامون می شن...و زنهای جامعه امون در جستجوی عشق به دام کسانی می افتند که شکارچیانی بیش نیستند...متاسفم...
آفرین بر فرشته مهربان! حتی اگر کسی داستانش رو هم بنویسه عاقبتش رو می بینه چه برسه به اینکه انجامش بده...
تشکرشده 66 در 29 پست
دلم واسه خانومتون میسوزه که به شما اعتماد کرده بهتون فرصت دوباره داده
کاش یه کم به فکر دخترتون بودید این کارهارو نمیکردید.
بابام همیشه میگه من هیچ وقت کار خطایی نکردم حتی یه نخ سیگار هم نگشیدم که دخترم همیشه بهم افتخار کنه.
واسه یه دختر قابل اعتمادترین مرد باباشه وای به روزی که دخترت بفهمه بی لیافت ترین مرد باباش بوده و لیاقت دادن فرصت رو نداشته
تشکرشده 569 در 163 پست
بیچاره همسر شما .. در نهایت سادگی شما رو بخشیده و خبر نداره همچنان خیانتتون رو از سر گرفتید
آدمی که کم و کسری نداره تو رابطش و کلا زندگی خوبی با همسرش داره و باز خیانت میکنه ٰ میبخشتش و باز خیانت میکنه ... حکایت همون گرگست که توبش مرگه.
قابل توجه کسانی که در تاپیکهای مختلف ٰ زنان خیانت دیده رو (( تحت هر شرایطی )) تشویق به ادامه زندگی و جذب شوهر می کنند ٰ این هم نمونه یکی از نتایجش.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)