فک کنم مشکلتون عین مشکل من باشه منو شوهرمم همیشه راجه به زنای دیگه ای که اون دوس داره حرف می زنیم و راجه به خودمون اصن دوس نداره حرف بزنه گاهی وقتا فک می کنم به خاطراون اصن بامن رابطه داره انقد که حرفاشو گوش میدم و همه چی مو دراختیارش میذارم تااستفاده کنه ولی اگه بخام بگم بیا خاستگاری همش میگه گم شو حوصله اتو ندارم دیگه خفه شو نمیخامت که این جوری میگی حرف نزن بی فایدست ولی من بازم تلاش می کنم چون من بدون اون بدبختم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)