از همتون ممنونم اما من اين آخري ها حتي يكبار خونه را ترك كردم و جوابي نگرفتم چون منو هم به اندازه اي دوست داره منو برگردوند و يك هفته هم تلاششو كرد آدم منطقي باشه اما دوباره شروع كرده هرچند هر دو مون خسته شديم اما بازم تكرار ميكنه ضمنا شاد عزيز من فوق العاده به خودم ميرسم و از لحاظ ظاهري هيچ ايرادي به من نميتونه بگيره جالبه بدوني چون توي شهرستان زود از دختري خواستگاري ميكنن حتي با وجود بچه فكر ميكنن من مجردم و هر جا ميرم خواستگار دارم من مشكل را در خودم احساس نميكنم و ازهمه لحاظ به او رسيدگي ميكنم اما اون بد تربيت شده مادر دلسوزي داره كه باعث شده همه ي بچه هاش در كودكي و عقده هاي رواني باقي بمونن حتي خواهرش از لحاظ ديگه با شوهرش مشكل داره برادر كوچيكش اصلا اجتماعي نيست ........









علاقه مندی ها (Bookmarks)