به به پس حسابی دیروز خوش گذشته انشالله همیشه به شادی
خوب خدارو شکر آبجی شب نیلوفری هم با ما آشتی کرد
بلههههههههه بلهههههههههه
از صابر به خانم زهره باید برام شیرنی بخیرد تا آشتی کنمااااااا لطفا ناپلئوني باشه
آجی رویا سهم شما محفوظه خیالت راحت![]()
تشکرشده 2,343 در 504 پست
به به پس حسابی دیروز خوش گذشته انشالله همیشه به شادی
خوب خدارو شکر آبجی شب نیلوفری هم با ما آشتی کرد
بلههههههههه بلهههههههههه
از صابر به خانم زهره باید برام شیرنی بخیرد تا آشتی کنمااااااا لطفا ناپلئوني باشه
آجی رویا سهم شما محفوظه خیالت راحت![]()
صاعد (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
خب ساعت ٣.٣٠ بامداد به وقت ايران
الوعده وفا !
به قول پدربزرگ بايد ري (راي) بگيريم
هر تشكر پاي اين پست يه راي كه پدربزرگ توي تيم ما باشه!
صابر خان شما هم يه پست بزن ، هر تشكر پاي اون پست يعني پدربزرگ توي اون تيم باشه!
دوستان دقت كنن نيازي نيست پايين پست صابر تشكر كنيد،ريگيري جديه!
(پدربزرگ هوا برت ندارهفكر نكن خودمونو ميكشيم كه توي تيم ما باشي!
حرمت گيس سفيدتو نگه داشتيما
تازه شم بيشترش به خاطر رو كم كني بود
)
پايان راي گيري ٨شب شنبه اعلام ميشه
تا اون موقع وقت داريد تشكراتونو بزنيد!
خودمم از خودم تشكر ميكنم(اولين راي)
صابرخان شما هم بيا يار كشي دير نكني!با شيريني پدر ناپلئون هم نميتوني منو بخري!
پيشاپيش قربون همه بانوان فرهيخته برم با تشكر هاشون
فكور،شب نيلوفري،ناديا،گل كاغذي،روح زهره،پرنده غريب،راحيل خانوم،دخترمهربون،ترانه،... الخ
تشريف بياريد
آقاي ابراهيمي و آقاي مسافر زمان هم ميتونن با ما باشن!
واي فقط من توي تالارم
منم از تنهايي و تاريكي ميترسم
با اجازه آف شم
منتظر راي هاتونما![]()
Royaye Sedaghat (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
سلام بر همه دوستان
رویا جان
اصلا نگران نباش
پدربزرگ توی تیم ماست آخه ما خودمون دعوتش کردیم به بوستان وگرنه ایشون خداحافظی کرده بود رفته بود
خطاب به زهره: اگه شارژ نکنی با من طرفی
چقدر خسیسید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سه ماهه شارژکنید خودتون و بقیه رو راحت کنید
اصلا تو برگشتی من هم اومدم حالا که اینجور شد منم میرم
آقا صابر به نظر میاد از اون سه مورد که فائزه گذاشته بود یه مورد نظرتونو جلب کرده آخه آواتارت خندان شده
شب نیلوفریناراحت نباش بعضی آدما از جمله خود من اهل سورپرایز شدن نیستند شاید باورت نشه ولی من شخصا از سورپرایز یه مقدار بدم هم میاد آخه معمولا برای اوقاتم برنامه دارم و این سورپرایزها یکهو یه بخشی از وقتمو میگیره دوست دارم از قبل هم چیزو بدونم
فکور (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
سلام علیکم
امروز قراره یکی از خواستگارامو که بالاخره موفق شده آزمونها رو پشت سر بذاره و اوکی منو برای ازدواج بگیره، برای بار دوم ببینم
حالا داشته باشید شانس بنده رو
من تو این 33 سالی که از خدا عمر گرفتم شاید به اندازه انگشتای دستم هم جوش نزده بودم تو صورتم
این جوشا انگاری هوشمندن و میدونن چه موقع باید دربیان!!!!
4 تا جوش تو چونم زده...3تا تو پیشونیم
از اون جوشای پدرمادر دارم هستنا...لعنتیااااااااااااا
خدایا خیلیییییییییییییییی باحالی
حالا به خودم اعتماد به نفس دارم میدم
اصلا هم مهم نیست
اصلا جوش زدم که زدم
اصلا مهم نیسسسسسسسسسسسسسسست
درووووووغ گفتم
خیلییییییییییی ام مهمهههههههههههه
نادیا-7777 (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
سلام
من آمدم با کلی امید و آرزو
می خوام یه سری واقعیت ها رو بنویسم
زن یعنی نـاز ... مرد یعنی نیــاز ...
مرد یعنی غرور، زن یعنی شکست غرور ...
مرد یعنی باید ، زن یعنی شاید ...
مرد یعنی بودن ، زن یعنی فنا ...
مرد یعنی دیدن ، زن یعنی چشم فرو بستن ...
مرد یعنی دم، زن یعنی باز دم...
مرد یعنی منطق ،زن یعنی احساس...
مرد یعنی حکومت ،زن یعنی اطاعت ...
مرد یعنی سخاوت ،زن یعنی صداقت...
مرد یعنی رهایی،زن یعنی تسلیم ...
مرد یعنی شرافت،زن یعنی نجابت...
مرد یعنی خشونت ،زن یعنی لطافت...
مرد یعنی غیرت ، زن یعنی عزت ...
مرد یعنی من،زن یعنی ما...
مرد یعنی صلابت،زن یعنی قداست ..
مرد یعنی پیمودن ، زن یعنی صبوری...
مرد یعنی اکنون،زن یعنی فردا...
مرد یعنی ساختن ،زن یعنی سوختن...
مرد یعنی دلدار ،زن یعنی دلداده...
مرد یعنی خواستن ،زن یعنی کاستن .
مرد یعنی ربودن،زن یعنی کشش ...
مرد یعنی بیارام ،زن یعنی بیاسای...
مرد یعنی یک جرعه هوس، زن یعنی جام لبریز نفس...
مرد یعنی سالار ، زن یعنی ره سپرده به دامان یار...
مرد یعنی نیمی از وجود ، زن یعنی نیمه دیگر ...
و اما با اینهمه معانی بی انتهای دشت آشنایی ،
مرد یعنی انسان یعنی دریای احساس یعنی دوست داشتن جاودانه
یعنی تکیه گاه وجود یعنی آرامترین خلقت ..
و زن یعنی آرامگاه خلقت یعنی از سر تا پای ایثار
و مرد یعنی واژه ی غیرت و مردانگی یعنی هستن ..شدن و گشتن
و زن یعنی مهر و وفای بی کرانه یعنی انس و صفای خالصانه
یعنی امید بخش روزهای آینده یعنی همراه و همدم تنهایی ها و غربت
و همسفر راه پررمزو راز زندگی و
و مرد یعنی تنها یک واژه و آنهم مرد ...
و زن یعنی تنها یک واژه و آنهم
عشـق ...
صاعد (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
دوستان واسه همیشه خدافظ
فائزه_م (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
شوخی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صاعد (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
نوشته اصلی توسط فائزه مهاجر
آفرين
خيلي تكراري بود حقه ت!
Royaye Sedaghat (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
نادیا جان
اونا قبلا شما رو پسندیدن خودت نوشتی دفعه دومه که میان خودت سعی یه جوری با کرم اینا از اون شدتی که هست کمتر نشون بدی
منم چند روز قبل مهربرونم رفتم ماسک ضد جوش زدم به صورتم آخه چند تا جوش داشتم مادرم گفت برو دکتر پوستت خوب بشه برا اون روز. بعد دکتر گفته بود این ماسک یک ساعت بمونه آقا ما خوابمون برد صبح بیدار شدم دیدم یادم رفته بشورمش بعدا پوستم تا چند روز چروک شده بوداین دفعه رفتم دکتر برای اون که چند تا دارو داد شانس آوردم بهتر شد
بعدشم به مادرم اعتراض کردم که چرا منو به این کارا تشویق کرده من اهل این کارا نیستم که
ان شا الله زودتر خبر خوشبختیت رو بشنویم (خوشبخت تر شدن نه فقط ازدواج ها)
آقا صابر ما که دیگه گول نمیخوریم شما هر دقیقه میای تسلیم میشی و بعد کری خوندن رو از سر میگیری
بچه ها حالم زیاد خوب نیست حوصله ندارم بنویسم ولی شما بنویسید برای روحیه من هم بهتره
کجا فائزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکور (شنبه 07 بهمن 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
صاعد (شنبه 07 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)