RE: دختري ادعا مي كنه عاشق منه و به من وابسته شده ولي من نه چكار كنم؟
حالا که دلشو شکستی .؟؟؟؟......ولی اینو بدون بشتر از اون دختر شما عذاب وجدان می گیری چون واسه قطع این رابطه بهش دروغ گفتی ،ولی اون تمام سعی خوش رو واسه بهتر شدن رایطتون کرد پس بدون ،راحتر می تونه با این موضوع کنار بیاد فقط امیدوارم حالا که همه چیز رو تمام کردی دیگه نخوای طرفش بری چون .....................
تا میتوانی دلی بدست اور..... دل شکستن هنر نمی باشد....
من واسه اون دختر دعا میکنم که خدا ادمی رو سر راش قرار بده که لیاقت عشق ومحبتش رو داشته باشه ،امیدوارم خوشبخت خوشبخت بشه...الهی آمین..
ارزش تو به اندازه همان چیزیست که به آن دل می بندی پس مواظب باش به کمتر از بی نهایت عشق دل بسته نشوی.
علاقه مندی ها (Bookmarks)