نوشته اصلی توسط روژان20
قهر یعنی چی دختر خوب. گرهی که با دست میشه باز کردو که با دندون به جونش نمیفتن.
بشین روبروش خیلی آروم شروع کن به حرف زدن اولشم بگو ازت خواهش میکنم صبر داشته باش و بذار حرفام تموم شه و بعد تو حرفاتو شروع کن.
اول اول از خوبیاش بگو. بگو دوسش داری بگو چه نقاط مثبتی داره. بعد بگو که مشکلاتی هست که هردوتون با رفتارتون سببش شدین (اگه اینجا پرید وسط حرفت تو آرامشتو از دست نده و بگو میدونم از دستم عصبانی هستی اما بذار تا آخر تموم کنم حرفامو)
بگو اشتباه کردم مشکلمونو به خانواده ها کشوندم(اصلا به اینکه اون هم ممکنه همین کار کرده باشه اشاره نکن)
بگو الان میدونم نه خانواده خودم و نه خانواده تو هیچ کدوم به اندازه منو تو دلشون برای زندگیمون نمیسوزه و کاری که ما از دستمون برمیاد برای بهتر شدنش اونا نمیتونن انجامش بدن.
بگو احساس میکنم یه مقدار بیشتر از اندازه روی خانواده هامون حساس شدیم اون طفلکها(هر دوتا خانواده رو بگو) هیچ گناهی نکردن که ما بچه هاشونیم.
بگو خیلی ناراحتی که این مشکلات باعث شده رفتارهایی نشون بدین که خارج از شخصیتتونه.
بعد از زبون یکی از آشناهاتون تعریفی که از شما و از زندگیتون کرده رو بگو(مثلا بگو بقیه غبطه رابطه خوب منو تو رو میخورن مثلا فلانی همیشه میگه خوشبحال شما دو تا چقدر بهم میاین ...یا مثلا بگو فلانی میگه تو و همسرت به نظر میاد هیچوقت باهم دعوا هم نکرده باشین چون خیلی رابطه عالی دارین)
بعد بگو ببین مردم راجع به ما چی فکر میکنن اونوقت مادوتا بادست خودمون چی به روز زندگیمون میاریم.
بگو دیگه نمیخوام لحظه هامونو اینطوری بگذرونیم میخوام هر روز خوشبختر باشم و تو رو هم خوشبختتر ببینم.
بگو خیلی مشکلات داریم(مالیو..) اما امیدا و آرزوهامون هم زیاده
بعد از آزرزوهایی که دوتاتون قبلا درموردش خیالبافی کردین بگو
....
بعد بذار اون حرفاشو بزنه.
ممکنه عصبانی باشه داد بزنه تو دستاشو بگیرو بگو اگه داد زدن الان آرو.مت میکنه داد بزن من ناراحت نمیشم چون قراره کاری کنیم که دیگه هیچوقت تو همچین شرایطی نباشیم.
اگه به خانوادت چیزی گفت و یا از خانودش دفاع کرد خودتو کنترل کنو بگو بیا پای خانواده ها رو وسط نکشیم اونا مگه گناه کردن ما بچه هاشونیم(همش دوتاخانواده رو جمع ببند)
بذار حرفاشو بزنه و هر جایی که اشتباه کردی رو بپذیر و بگو اره میدونم اشتباه کردم اما تو همسرمی ازت انتظار دارم حتی وقتی اشتباه هم میکنم پشتم باشی
.................................................. ........................................
امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت کرده باشم.







چون اون می دونه چی می گه و اگه حرفی می زنه لابد قبلا حسابی بهش فکر کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تنها کاری که قبول داشت اشتباه کرده داد و هوارهاش بود.!!!!






علاقه مندی ها (Bookmarks)