باز هم سلام
از اینکه این همه اتفاق توی یه روز افتاده واقعا ناراحت شدم. حتما حتما باید به پدر و مادرت خبر بدی نباید دیر بشه. تنها کسایی که می تونن از شما حمایت کنن اونها هستن. من با فکور موافقم. شما فقط باید به فکر صلاح زندگیت باش لطفا. اصلا صبر نکن که جلوی کسی به خانواده ات زنگ بزنی پنهانی این کار رو کن چون اونا موافق نیستن و فقط به آبروشون فکر می کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)