نمیدونم رسم ورسوم شماچیه؟
برای اشنایی دونفرباهم دیگرلزومی نداره صیغه محرمیت بخونند چندجلسه میتونندباهم صحبت کنندبدون اینکه نیازی به صیغه محرمیت باشه وهرجلسه سوالای مخصوص بخودش روداره که پرسیده میشه البته اینچنین نیست که حتمابایستی همون سوالهاروبپرسی بلکه هرفردی شرایط خاص خودش روداره بعضی ازمعیارهامهمترندوارجحیت دارند
فقط چیزی که دیدیم وشنیدم اینه که فقط باصیغه محرمیت موافقت نکنید بهتره فاصله زیادی بین صیغه محرمیت وعقدرسمی نباشه اونم بعداینکه دوطرف به توافق رسیدندصیغه محرمیت وعقدجاری بشه
خوشبخت باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)