چه باغ و بوستان غمگین شد
حالا گریه نکنید نمی رم
خواهر خوبم شب نیلوفری عزیز همه حرفای من برای شوخی بود و اگه تلخی هم بود برای حال نا میزونه منه دارم سعی می کنم با افکار نشاط آور یکم حال خودمو خوب کنم پس ناراحت نشید
بدبختانه یکم زود رنجم پس با من شوخی های ترسناک نکنید چرا می خواید زنم بدین ها؟؟؟
آخه چرا می خواید منو پر پر کنید
اصلا قبول نیست چند نفر به یه نفر این همه خانم تحصیل کرده در مقابل یه پسر بچه 4 ساله اصلا قبول نیست
تازشم در آخر من بردم شما با هم فکری هم کم آوردین بهمونه کمرنگ شدن می گیرید بلهههههههه خودم فهمیدم
بلهههههههههههه بلهههههههههههههههه








[/color]

علاقه مندی ها (Bookmarks)